צפו: עוד הפסד לצ'לסי, לסטר נעצרה. ליברפול יכולה להתחיל לחגוג?

ג'יימי וארדי
ג'יימי וארדי | Michael Regan/Getty Images

הבלוז ספגו הפסד רביעי בחמישה משחקים לקבוצת תחתית עם 1:0 לבורנמות' משער מאוחר של גוסלינג (84) ושוב איבדו גובה בצמרת. רק 1:1 לרוג'רסעם נוריץ' החלשה, הפער בפסגה: 10 נקודות

(גודל טקסט)

אחרי שליברפול לא עצרה את הריצה שלה בפסגת הפרמיירליג עם 0:2 על ווטפורד, המחזור ה-17 נמשך היום (שבת) עם עוד חמישה משחקים, כאשר מאוחר יותר תארח סאות'המפטון את ווסטהאם (19:20, שידור ישיר בספורט1). בחלק המרכזי של היום, צ'לסי סיימה רק ב-0:0 עם בורנמו'ת, בעוד לסטר נעצרה אחרי שמונה ניצחונות רצופים עם 1:1 מפתיע נגד נוריץ'. ווסטהאם ניצחה 0:1 את סאות'המפטון בקרב תחתית חשוב.

צ'לסי – בורנמות' 1:0
הבלוז לא נראים טוב בכלל בשבועות האחרונים, וניצחו פעם אחת בארבעת המחזורים האחרונים – כולל הפסד 1:3 מאכזב לאברטון במחזור שעבר. לא ברור מה עובר על החבורה של למפארד, אבל התקופה הרעה נמשכת. צ'לסי שלטה לכל אורך המשחק ותקפה בלי הפסקה, אבל לא הפסיקה להחמיץ – כולל הזדמנות אדירה של כריסטיאן פוליסיק שהיה לבד מול השוער אבל איכשהו בעט החוצה. גם אמרסון היה קרוב לכבוש אבל סחט מארון ראמסדייל הצלה נהדרת רבע שעה לפני הסיום.

ברונמות', מצידה, לא היתה קרובה לכבוש ובקושי התקרבה לשער, אבל בדקה ה-84 דן גוסלינג התחמק ממלכודת נבדל, מצא את עצמו לבד מול השער ובעט אחורה כדור שבקושי עבר את הקו לפני שהורחק. השופט הלך ל-VAR לבדוק האם היה נבדל והאם הכדור עבר את הקו ולבסוף פסק על 0:1 מפתיע לאורחת, שחגגה ניצחון ראשון אחרי חמישה הפסדים רצופים.

שחקני בורנמות' חוגגים. צ'לסי נכשלת מול הנמושות (Clive Rose/Getty Images)
שחקני בורנמות' חוגגים. צ'לסי נכשלת מול הנמושות (Clive Rose/Getty Images)

למפארד, בינתיים, שעשה תקופה כל כך טובה עד לפני חודש, עשוי לאבד בסיום המחזור גם את המקום בששת הגדולות. ובשבוע הבא מצפה לו דרבי אצל טוטנהאם ומוריניו.

לסטר – נוריץ' 1:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
במשך שבועות ארוכים הקבוצה של ברנדן רוג'רס הוכתרה כיחידה שיכולה לאיים על חלומות האליפות של ליברפול, ועם שמונה ניצחונות פרמיירליג רצופים הם בהחלט הציבו את עצמם כמועמדים לאליפות. אבל מסתבר שמול טימו פוקי גם חבורה מוכשרת כלסטר לא יכולה לעמוד. החלוץ הפיני העלה את קבוצת התחתית ליתרון בדקה ה-26 והדהים את הקינגס פאוור.

לסטר חזרה בדקה ה-38, עם שער עצמי של טים קרול לאחר כדור קרן, אבל באופן כללי לא נראתה טוב ולא היתה קרובה להשלים מהפך. רק בדקות הסיום, כששחקני המארחת קלטו שהם הולכים לאבד נקודות סופר חשובות, הם החלו לתקוף – אבל זה היה מאוחר מדי. בתוספת הזמן הם רשמו שתי החמצות קרובות וסיימו את המשחק ב-1:1, שסימן את תחילת החגיגות של יורגן קלופ ושחקניו.

תוצאות נוספות
ברנלי – ניוקאסל 0:1

שפילד יונייטד – אסטון וילה 0:2

סאות'המפטון – ווסטהאם 1:0 (לצפייה בתקציר המשחק לחצו כאן)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי