ליונברג ביקש מההנהלה להחליט, דיווח: מנכ"ל ארסנל נפגש עם ארטטה

פרדי ליונברג
פרדי ליונברג | BEN STANSALL/AFP via Getty Images

על פי התקשורת באנגליה, המאמן הזמני של התותחנים שוחח עם בכירים במועדון לאחר ההפסד 3:0 למנצ'סטר סיטי. ונקטשאם נצפה עוזב את ביתו של עוזרו של פפ מוקדם לפנות בוקר. פפה: "עם פרדי או מישהו אחר, זה לא משנה"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

הנהלת ארסנל תיאלץ לקבל החלטה בימים הקרובים. אם ה-1:3 על ווסטהאם בשבוע שעבר שיפר מעט את מצב הרוח של התותחנים והעלה את התקווה שתחת פרדי ליונברג הקבוצה נמצאת בדרך להתחלה חדשה, הגיעה המפלה אתמול (ראשון) ב-3:0 למנצ'סטר סיטי והבהירה שיש עוד הרבה מה לתקן בשורות המועדון הלונדוני המרוסק.

בתקשורת האנגלית דווח כי ליונברג ביקש הבוקר מההנהלה להגיע להחלטה האם הוא נשאר בתפקיד כמאמן קבוע או שהם מביאים מישהו במקומו. השם החם היה ונשאר מיקל ארטטה, כיום עוזר מאמן מנצ'סטר סיטי. כשפפ גווארדיולה נשאל על כוונת ארסנל להחתים את ארטטה, הוא ענה: "אם זה יקרה, זה יקרה". יתר על כן, הבוקר דיווח "מירור" כי מנכ"ל המועדון וינאי ונקטשאם נצפה עוזב את ביתו של ארטטה במנצ'סטר. על פי העיתון, השניים שוחחו עד לפנות בוקר וייתכן שההחתמה קרובה.

בינתיים, אחד מכוכבי ארסנל טוען שהאשמה היא לא בליונברג. ניקולה פפה, השחקן היקר ביותר בתולדות המועדון, התראיין לרדיו RMC לאחר המשחק אתמול ואמר: "זה אנחנו, השחקנים, שצריכים לתקן את זה. עם פרדי או מישהו אחר, זה יהיה אותו דבר".

ונקטשאם עוזב את ביתו של ארטטה. ההודעה הרשמית בקרוב? (טוויטר)
ונקטשאם עוזב את ביתו של ארטטה. ההודעה הרשמית בקרוב? (טוויטר)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי