עדיין לא שב לאימונים: פוגבה חולה וחזרתו מתעכבת

פול פוגבה, הארי מגווייר
פול פוגבה, הארי מגווייר | Michael Regan/Getty Images

כשלושה חודשים לאחר שהתאושש מבעיות בקרסול, במנצ'סטר יונייטד ציפו לראות את אלוף העולם מתאמן, אך הוא חזר מחתונת אחיו עם מחלה וייעדר ממשחק גביע הליגה נגד קולצ'סטר וכנראה שגם נגד ווטפורד

(גודל טקסט)

ההופעה האחרונה של פול פוגבה במדי מנצ'סטר יונייטד הייתה ב-30.9, קרוב לשלושה חודשים חלפו מאז. אלוף העולם סבל אז מפציעה בקרסול והתנדנד בין ההרכב ליציע, עד שהבעיה הכניעה את הקשר ולמשך תקופה ארוכה השביתה אותו. השדים האדומים חיכו בקוצר רוח לחזרתו ואף אפשרו לו לעבור טיפולים בדובאי, שם מזג האוויר אמור היה להטיב עם מצבו, אלא שהיום (שלישי) התברר שחזרתו תידחה פעם נוספת.

בשבועות האחרונים פורסמו בממלכה מספר ידיעות על כך שפוגבה דוחה את חזרתו רק כדי לא לשחק יותר עבור מנצ'סטר יונייטד, הוא עדיין דורש להימכר כפי שדרש גם בקיץ האחרון, אלא שעד כה הדיווחים הללו הוכחשו בתוקף. עם זאת, ככל הנראה שללא כל קשר, אבל עדיין החזרה של פוגבה, שהתקווה הייתה שתתרחש בסוף השבוע הקרוב, נדחתה.

בשישי האחרון נכח פוגבה בחתונת אחיו בצרפת ולאחר מכן הוא אמור היה לשוב לאימונים ואולי גם לסגל לקראת המשחק ביום ראשון נגד ווטפורד (16:00, ישיר בספורט1), אלא שביום ראשון הוא נבדק על ידי רופאי המועדון ובעקבות מחלה עדיין לא חזר. כמובן שלמשחק גביע הליגה מחר נגד קולצ'סטר (21:55 בספורט1) הוא בוודאות לא ייכלל בסגל.


"הוא חולה כבר יומיים ולא מתאמן, מה שבוודאי לא מועיל", אישר המנג'ר אולה גונאר סולשיאר, "זה כנראה יעכב את חזרתו עוד קצת". פוגבה רשם העונה בסך הכל שש הופעות ואז נאלץ לעבור ניתוח. אחרי ה-1:1 נגד אברטון ביום ראשון, אמר סולשיאר ש"פוגבה חסר לנו", כנראה בציפייה שהוא ישוב לאימונים, אולם זה בינתיים לא קרה. עם זאת, הוא בהחלט עשוי לשוב לסגל היישר לעומס המשחקים של חג המולד החל מיום חמישי הבא.


פוגבה. השדים האדומים מצפים לשובו (PAUL ELLIS/AFP/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי