דיווח: סאנה הביע רצון לעבור לבאיירן מינכן, צפוי לחתום בינואר

לירוי סאנה
לירוי סאנה | AFP

על פי התקשורת הגרמנית, הקשר בן ה-23 שהיה על סף מעבר בקיץ מתקרב לחתימה במועדון הבווארי, לאחר שמחירו ירד בעקבות הפציעה הממושכת. מנצ'סטר סיטי תבקש פחות מ-100 מילין ליש"ט עבורו אם המעבר יתבצע מהר

(גודל טקסט)

אחד השמות החמים שהיו על הפרק בחלון ההעברות האחרון היה לירוי סאנה, שבסופו של דבר נשאר במנצ'סטר סיטי. מאז פתיחת העונה מבלה הקשר הגרמני ביציע בשל פציעה, אבל כעת נראה שהוא לא ויתר על מעבר. ב"בילד" הגרמני פורסם היום (רביעי) כי סאנה הביע רצון לעזוב את אלופת הפרמיירליג לטובת באיירן מינכן, ושהעסקה היא רק שאלה של זמן.

סאנה בן ה-23 מחזיק בחוזה עד 2021 בסיטי, מה שאומר שהמועדון האנגלי ירצה למכור אותו לפני כן על מנת להרוויח מכרטיסו לפני שיהיה שחקן חופשי. בקיץ דרשו התכולים 150 מיליון יורו עבור סאנה, אבל כעת חשפו בעיתון הגרמני כי המחיר צפוי לרדת משמעותית בעקבות הפציעה הממושכת. באנגליה נכתב כי הנהלת הסיטינז תבקש פחות מ-100 מיליון ליש"ט (כ-110 מיליון יורו) עבור הקשר.

סאנה, שעבר לסיטי משאלקה ב-2016 תמורת 50.5 מיליון יורו, צפוי לחזור מהפציעה בפברואר, ואם יעבור לבאיירן מינכן כנראה לא יהיה לעזר למועדון הבווארי עד סיום העונה, בהתחשב בזמן ההחלמה שלו ובתקופת ההסתגלות לבית החדש. בשלוש השנים שלו במנצ'סטר הוא רשם 134 הופעות, כבש 39 שערים ובישל 45 נוספים.


סאנה. עוד רחוק מלחזור לשחק אחרי הפציעה (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי