מינאמינו המריא לליברפול, יעבור בדיקות רפואיות ויחתום

טאקומי מינאמינו
טאקומי מינאמינו | Dean Mouhtaropoulos/Getty Images

הכוכב היפני של רד בול זלצבורג יצא לאנגליה כדי להשלים את מעברו לאלופת אירופה, הופעת הבכורה שלו עשויה להיות בדרבי נגד אברטון במסגרת הגביע

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

יורגן קלופ רמז על כך, בממלכה דיווחו על כך כעובדה מוגמרת, אבל היום צפוי להגיע האישור הסופי ואולי גם הרשמי: טאקומי מינאמינו, הכוכב היפני של רד בול זלצבורג, המריא לליברפול ובמהלך היום הוא אמור לעבור את הבדיקות הרפואיות, שאם יעבור אותן בהצלחה הוא יחתום יירכש תמורת 7.25 מיליון ליש"ט ויחתום על חוזה ארוך טווח.

בזלצבורג כבר אישרו שיש סיכום עם ליברפול על העברת הקשר, שסעיף שחרור בחוזהו אפשר למייטירדס לצרפו באמצע העונה במחיר שנמוך משווי השוק שלו בעשרות מיליונים. באנגליה אף נטען שליברפול הקדימה בין השאר את מנצ'סטר יונייטד, מכיוון שהייתה היחידה שידיעה על קיומו של סעיף השחרור הנמוך שלא הותיר לזלצבורג ברירה אלא למכור אותו באמצע העונה. הופעת הבכורה שלו, אגב, עשויה להיות ב-5.1 אברטון במסגרת הגביע האנגלי, המשחק הראשון שבו הוא יהיה רשאי להשתתף אם אכן יחתום עד תחילת ינואר.

מינאמינו בן ה-24 נרכש על ידי זלצבורג מסרזו אוסקה היפנית תמורת 800 אלף יורו בלבד בשנת 2015 ובארבע שנים באוסטריה כבש 64 שערים והוסיף 44 בישולים ב-199 הופעות, במהלכן זכה עם הקבוצה בחמש אליפויות והעונה שיחק איתה לראשונה בליגת האלופות – הוא כבש שני שערים ובישל שלושה, ואת יורגן קלופ והצוות של אלופת אירופה הוא הרשים במיוחד עם שער ובישול ב-4:3 באנפילד, מה שכמובן סלל את דרכו למוליכת הפרמיירליג.

בשבוע שעבר, באחת ממסיבות העיתונאים של יורגן קלופ, הוא סירב לדבר על האפשרות שמינאמינו יצטרף, אך במקביל גם החמיא לו ואמר לעיתונאי יפני שנכח במקום ש"אני מאמין שנראה אותך כאן הרבה בתקופה הקרובה". אחת הסיבות לצירוף השחקן, מעבר ליכולותיו ההתקפיות, היא רצון לבסס את מעמדה של ליברפול בשוק האסייאתי.


הבכורה בדרבי? מינאמינו (Dean Mouhtaropoulos/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי