אנצ'לוטי דורש מאברטון שליטה ברכש, דיווח: ינסה להביא את זלאטן

קרלו אנצ'לוטי, זלאטן איברהימוביץ'
קרלו אנצ'לוטי, זלאטן איברהימוביץ' | KENZO TRIBOUILLARD/AFP via Getty Images

על פי כתבי ספורט באנגליה, המאמן המעוטר יגיע לפרמיירליג רק לאחר שיבחן לעומק את מדיניות החתמת השחקנים שלהם, וירצה להביא שמות משלו כבר בינואר. אחד השמות: כוכב גלאקסי ששיתף איתו פעולה בפריז

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

כבר מספר ימים מדווחים באנגליה ובאיטליה על החתימה הצפויה של קרלו אנצ'לוטי באברטון, כשרוב העדכונים בנושא טוענים כי מחר (חמישי) יודיע המועדון הליברפולי על מינויו של מאמן העל לתפקיד. אבל כעת נראה שהסיפור מסובך יותר משנראה. התקשורת האנגלית טוענת הבוקר כי אנצ'לוטי מושך זמן במשא ומתן עם אברטון במטרה לברר מה מדיניות הרכש שלהם.

על פי "דיילי מייל" וכתבים אחרים בממלכה, אחת הדרישות של אקס נאפולי, ריאל מדריד, צ'לסי ובאיירן מינכן היא שליטה מוחלטת ברכש שיגיע בקיץ – וגם בינואר הקרוב. אברטון תפגוש הערב את לסטר ברבע גמר גביע הליגה (21:40, שידור ישיר בספורט4) ובשבת תארח את ארסנל – שבעצמה אמורה למנות את מיקל ארטטה בימים הקרובים, כלומר ייתכן מאוד שהמפגש יהיה בכורה על הקווים עבור שני המאמנים.

במקביל, ייתכן שאנצ'לוטי הוא לא השם הגדול היחיד שיגיע לאברטון בזמן הקרוב. ב"מירור" התרפסם כי אחד השמות שהאיטלקי רוצה להביא יחד איתו כבר בינואר הוא של לא אחר מאשר זלאטן איברהימוביץ', שכשזכור סיים חוזה בלוס אנג'לס גלאקסי ועדיין לא הבהיר מי הקבוצה שתזכה בשירותיו. אנצ'לוטי אימן את זלאטן בפריז סן ז'רמן בעונת 2012/13 וכעת נראה כי הוא רוצה לחזור לשתף פעולה עם השוודי, וייתכן שזה יקרה במדי הטופיז כבר בעונה הנוכחית.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי