צפו בתקצירים: סיטי, יונייטד ולסטר עלו לחצי גמר גביע הליגה

ראחים סטרלינג
ראחים סטרלינג | Julian Finney/Getty Images

האלופה לא התקשתה נגד אוקספורד מהליגה השלישית ועלתה לשלב ארבע האחרונות עם 1:3 בחוץ. סגנית המוליכה חלפה על פני אברטון לאחר דו קרב פנדלים, והשדים האדומים הביסו 0:3 את קולצ'סטר

(גודל טקסט)

לאחר שאסטון וילה עלתה אמש (שלישי) חצי גמר גביע הליגה בזכות 0:5 על קבוצת המשנה של ליברפול. הערב נערכו שלושת המשחקים הנותרים שהסתיימו ללא הפתעות – מנצ'סטר סיטי גברה 1:2 על אוקספורד ולסטר חלפה על פני אברטון בתום דו קרב פנדלים ו-2:2 בתום הזמן החוקי. במשחק הנעילה מנצ'סטר יונייטד הביסה 0:3 את קולצ'סטר. מיד בתום המשחקים נערכה הגרלת חצי הגמר וקיבלנו דרבי בין מנצ'סטר יונייטד למנצ'סטר סיטי, במשחק המקביל לסטר תארח את אסטון וילה.

אוספורד – מנצ'סטר סיטי 3:1
מחזיקת גביע הליגה ממשיכה במסע ההגנה על התואר עם עלייה חלקה לחצי הגמר נגד אוקספורד מהליגה השלישית. התכולים עלו ליתרון בדקה ה-22 לאחר מבצע אישי נפלא של ז'ואאו קנסלו, שהסתיים בבעיטה טובה מזווית קשה, מאט טיילור מאוקספורד הקפיץ את הקהל הביתי עם פריצה מהירה לרחבה וסיומת חדה מול בראבו לאחר 20 שניות בלבד מתחילת המחצית השנייה, אך ראחים סטרלינג דאג לקלקל את החגיגה של המארחת עם צמד בדקות ה-50 וה-70 ומנע סנסציה באוקספורד.

אברטון – לסטר 2:2 (4:2 בפנדלים). לחצו כאן וצפו בתקציר
אברטון שמסובכת בתחתית קיוותה להמתיק את העונה המרה על העפלה לחצי גמר הגביע, אך הטופיז הודחה בביתם על ידי לסטר והמאמן הזמני דאנקן פרגוסון רשם הפסד ראשון, אולי משחקו האחרון כמאמן ראשי. ג'יימס מדיסון (26) וג'וני אוואנס (29) העלו את האורחת ליתרון מהיר בשלב מוקדם במשחק. אברטון לעומתה התעוררה בדקות האחרונות טום דייויס צימק בדקה ה-70 ובתוספת הזמן ולייטון ביינס הוותיק הראה בפעם המי יודע כמה את יכולת הבעיטה שלו ואיזן עם גול אדיר שכפה פנדלים בתום הזמן החוקי. אברטון החמיצה את שני הפנדלים הראשונים וגם לסטר גם היא לא כבשה מההזדמנות הראשונה מהנקודה הלבנה, אך האורחת כבשה את יתר הפנדלים הנותרים ועלתה עם 2:4 מרשים.

מנצ'סטר יונייטד – קולצ'סטר 0:3 (לחצו כאן וצפו בתקציר)
נראה היה שמנצ'סטר מתקשה לשחק גם נגד קולצ'סטר החלשה שהדיחה בדרך לרבע הגמר את טוטנהאם. אך פערי האיכות באו לידי ביטוי במחצית השנייה. יונייטד עלתה ליתרון 0:3 תוך עשר דקות, מרקוס ראשפורד כבש ראשון בדקה ה-51, ריאן ג'קסון הבקיע עצמי חמש דקות מאוחר יותר ואנתוני מרסיאל סגר 10 דקות חלומיות והבטיח את העלייה לשלב הבא.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי