צפו בתקציר: ווטפורד הדהימה את יונייטד עם 0:2, פוגבה עלה מהספסל

שחקני ווטפורד חוגגים
שחקני ווטפורד חוגגים | DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images

סאר (50) ודיני (54) נתנו לנועלת הטבלה ניצחון שני בסך הכל העונה וראשון בעידן פירסון על חשבון השדים האדומים שירצו לשכוח את ההופעה החלשה. הצרפתי חזר לאחר שלושה חודשי היעדרות, משחק 13 ברציפות ללא שער נקי

(גודל טקסט)

פחות משלושה שבועות עברו מאז מונה נייג'ל פירסון לתפקיד מאמן ווטפורד, ונראה שמה שהוא עושה באימונים עובד. אחרי תיקו נגד קריסטל פאלאס והפסד מובן לייברפול, הצרעות הכניעו היום (ראשון) 0:2 את מנצ'סטר יונייטד בבית ורשמו ניצחון שני בלבד העונה, נצמדים לנוריץ' במקום הלפני-אחרון.

יונייטד אמנם לא הפסידה בליגה כבר שישה מחזורים, וניצחה בין השאר את מנצ'סטר סיטי, אבל הפעם היא הציגה יכולת חלשה כבר מהפתיחה ובקושי התקרבה לשערו של בן פוסטר. למזלה, גם ווטפורד לא נראתה נלהבת במיוחד לתקוף, והבעיטה הראשונה לשער הגיעה בדקה ה-34 מרגלי ג'סי לינגארד. המחצית הראשונה הסתיימה ללא שערים, ועל פי היכולת של שתי הקבוצות היה נדמה שגם השנייה תהיה דומה.

אבל חמש דקות לאחר החזרה לכר הדשא, כריסטיאן קבאסלה מצא בכדור נהדר את איסמעילה סאר שהשתחרר בתוך הרחבה. הבעיטה שלו היתה חלשה, אבל דה חאה נתן לכדור לחלוף בין ידיו ברשלנות וקבע משחק ליגה 13 ברציפות בו יונייטד לא שומרת על שער נקי. ארבע דקות לאחר מכן המארחת גם זכתה בפנדל, וטרוי דיני קבע 0:2.

שחקני מנצ'סטר יונייטד מאוכזבים. לא ציפו להפסיד מול האחרונה הליגה (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images)
שחקני מנצ'סטר יונייטד מאוכזבים. לא ציפו להפסיד מול האחרונה הליגה (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images)

אוהדי השדים האדומים, שלא זכו לראות כדורגל גדול מקבוצתם, קיבלו בכל זאת משהו להתרגש ממנו – או להתרגז, תלוי את מי שואלים – בדקה ה-64: ג'סי לינגארד ירד לספסל, ובמקומו עלה פול פוגבה, שזכה לדקות ראשונות לראשונה מזה כמעט שלושה חודשים. אבל גם עם הכוכב הצרפתי הקבוצה של סולשיאר לא ניסתה אפילו לסכן את השער. חמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו בניצחון אדום, אבל הרצף הזה נעצר ו-ווטפורד זכתה למעט מנוחה. השבועות הקרובים יהיו קלים יחסית, עם משחקים נגד שפילד יונייטד, אסטון וילה, וולבס ובורנמות' לפני שטוטנהאם תגיע להתארח, ועד אז מקווה פירסון להחזיר את הקבוצה החדשה שלו למסלול הנכון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי