אנצ'לוטי: "זלאטן יוכל ליהנות מהעיר אך לא ישחק כאן. קן? כישרון גדול"

קרלו אנצ'לוטי
קרלו אנצ'לוטי | Jan Kruger/Getty Images

המאמן האיטלקי הוצג רשמית באברטון וסיפר: "הגעתי לכאן בגלל ההיסטוריה של המועדון והשאפתנות שלו, נשתפר במהרה ונשחק כדורגל התקפי". המטרה בטווח הרחוק? "להגיע לליגת האלופות"

קבוצות: אברטון
(גודל טקסט)

אם הייתם אומרים לקרלו אנצ'לוטי לפני מספר חודשים שהתחנה הבאה שלו בקריירה תהיה אברטון מתחתית הפרמיירליג הוא כנראה היה צוחק. בכל מקרה, הכדורגל הוא בלתי צפוי והיום (שני), יומיים לאחר שצפה באברטון מסיימת בתיקו 0:0 נגד ארסנל, הוצג המאמן האיטלקי רשמית כמאמן הטופיז שמדורגים רק במקום ה-15 בטבלה. המבחן הראשון יהיה בעוד שלושה ימים כאשר אברטון תארח את ברנלי.

אנצ'לוטי אמר: "אני רוצה לעזור לקבוצה כמיטב יכולתי במטרה שתהפוך לתחרותית ותגרום לקהל לאושר. הם זמן רב לא ניצחו. עלינו להיות נלהבים, אני בטוח שנשתפר במהירות. מדוע הגעתי לכאן? השאיפה של המועדון, ההיסטוריה שלו, המסורת והאווירה כאן – כל אלה הן הסיבות. כמו כן, העובדה שאנחנו רוצים להשתפר".

המטרות הקרובות: "המטרה שלנו היא לשחק טוב יותר כי השחקנים שיש בסגל מסוגלים לכך. דאנקן פרגוסון עשה עבורה נהדרת, הרוח הייתה טובה בארבעת המשחקים האחרונים. השלב הבא הוא לשחק כדורגל אטרקטיבי. ראיתי איך הקהל תמך בקבוצה. היעד לטווח הרחוק צריך להיות העפלה לליגת האלופות. אנחנו רוצים להיות שאפתניים. עלינו להיות מרוכזים במשחק הבא, יש לנו שלושה ימים להתכונן לברנלי ואני חושב רק על זה. לאחר מכן נוכל להחליט יחד עם הדריקטוריון".


קרלו אנצ'לוטי (Jan Kruger/Getty Images)

מי שהגיע לאברטון בקול תרועה רמה הוא החלוץ האיטלקי מויזה קן שבינתיים התברר כפלופ. אנצ'לוטי התייחס לחלוץ: "הוא הפגין כישורים נפלאים במדי יובנטוס בעונה שעברה אך עלינו לקחת בחשבון שהוא בן 19. כל שחקן שעובר ממדינה אחת לאחרת זקוק לזמן הסתגלות. עלינו לעבוד איתו קשה כדי שיהיה מקצוען טוב יותר וישפר את האיכות שלו, אבל יש לו כישרון".

על זלאטן: "אני חושב שהוא סיים את התקופה שלו בארה"ב וזה ברור לכולם. אני לא יודע מה הרעיון שלו, אולי אתקשר אליו. הוא חבר טוב שלי, הוא היה שחקן שלי והיינו תמיד ביחסים נפלאים. אם הוא רוצה לבוא לליברפול הוא יוכל ליהנות כאן, אבל הוא לא ישחק".

הגזענות באיטליה: "זו בעיה גדולה בכל מקום, אני זוכר מה קרה בשנה שעברה כשקאלידו קוליבאלי ספג נהמות באצטדיון במילאנו. אנחנו צריכים להיות חזקים. כדורגל לא יכול לקחת חלק בכך ולאפשר לאנשים להתעלל באחרים. כל פדרציה בעולם צריכה לפעול בחוזקה נגד זה".

מויזה קן. יפרח תחת המאמן החדש? ( Alex Livesey / Stringer)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי