ארטטה: "אוזיל יקבל ממני הזדמנות, ליונברג יישאר בצוות"

מיקל ארטטה
מיקל ארטטה | ארסנל - רשמי

המנג'ר הספרדי החדש של ארסנל ערך מסיבת עיתונאים ראשונה בתותחנים: "לא אשפוט אף שחקן על מה שהוא עשה בעבר". הסגל: "יש לו הרבה תשוקה". ההעברות: "יש לי כמה רעיונות לינואר"

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

ארסנל נמצאת בימים האלו בפתיחתו של עידן חדש למועדון, לאחר מינויו של מיקל ארטטה למאמן הקבוצה לפני שלושה ימים. המנג'ר הספרדי התייצב היום (שני) למסיבת העיתונאים הראשונה שלו אצל התותחנים, ושיתף את דעתו על סגל הקבוצה, עתידו של פרדי ליונברג ותכניותיו לגבי חלון ההעברות הקרוב.

"בסך הכל, אני חושב שיש חנו קבוצה טובה. החלק שלי במועדון התחיל אחרי המשחק עם אברטון. מסוט אוזיל בחוץ? מבחינתי, לכל שחקן יש דף חלק, ואמרתי להם את זה" סיפר ארטטה בפתח דבריו. "לא אשפוט אף שחקן על מה שהוא עשה בעבר, לחיוב ולשלילה. זה ברור שיש הרבה דברים שצריך לשפר, ובינתיים דאגו לשפר שני דברים שדרשתי מראש. ההנהלה התחייבה לי לכמה דברים והיא עמדה בזה. אנחנו בנקודת פתיחה טובה".

כאמור, עוזרו לשעבר של פפ גווארדיולה החליף את ליונברג על הקווים, והבהיר כעת כי השבדי יישאר לצידו בצוות המקצועי: "דיברתי איתו אחרי המשחק האחרון, שיתפתי אותו לגבי כל הרעיונות שאני מעוניין להביא למועדון והגענו ביחד להחלטה שהכי טוב שפרדי יישאר איתנו בצוות, זה יכול רק לעזור לנו. הוא מכיר את השחקנים, מכיר את הסיטואציה ומכיר את ההיסטוריה של ארסנל ולאן היא שייכת. יש לו בנוסף הרבה מאוד ידע על המשחק והוא ישפר אותנו מאוד".


ארטטה. "מבחינתי, לכל שחקן יש דף חלק" (ארסנל, האתר הרשמי)

"ראיתי שינוי בגישה אצל השחקנים במשחק האחרון. במשחקים האחרונים, שפת הגוף של כל הסגל שונה. יש להם הרבה יותר תשוקה. לא אשפוט אף שחקן על מה שהוא עשה בעבר, לחיוב ולשלילה. כל שחקן שידע כיצד להיכנס למסגרת העבודה שאני רוצה להביא למועדון, יוכל גם לקבל דקות על הדשא. מי שלא יצליח, לא ישחק".

ארטטה סיכם: "העברות? דיברתי עם ההנהלה על כמה דברים, אבל עדיין לא שוחחנו לגבי העניין הזה. יש לי כמה רעיונות, נצטרך לחבר אותם ביחד. "האם אני מאושר על לחזור לארסנל? בהחלט! זה הזדמנות מדהימה".


"מתרגש לחזור לארסנל. זו הזדמנות גדולה עבורי" (David Rogers/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי