ז'סוס: "אגוארו אגדה, אבל עכשיו זה הזמן שלי לשחק"

גבריאל ז'סוס, סרחיו אגוארו
גבריאל ז'סוס, סרחיו אגוארו | Nick Potts - PA Images / Contributor

חלוץ מנצ'סטר סיטי התייחס לכך שהארגנטינאי שב מפציעה וצפוי לתפוס את מקומו בהרכב: "אני רוצה לשחק תמיד, אך זו לא המציאות". מערכת היחסים ביניהם: "סרחיו כל הזמן עוזר לי, אוהב אותו כשחקן וכאדם"

קבוצות: מנצ'סטר סיטי
(גודל טקסט)

שלושה משחקי ליגה בחמישה ימים, זה לוח הזמנים העמוס שמצפה למנצ'סטר סיטי במהלך חג המולד. האלופה תארח את וולבס (שישי החל מ-21:35, ספורט1), תתארח אצל שפילד יונייטד (ראשון החל מ-19:50, ספורט2) ותפגוש את אברטון של קרלו אנצ'לוטי (רביעי החל מ-19:20, ספורט1). מי שצפוי לשוב ממש בקרוב להרכב של המנג'ר פפ גווארדיולה על חשבונו של גבריאל ז'סוס הוא סרחיו אגוארו, שהחלים מפציעה ואף שולב בניצחון 1:3 על לסטר במחזור האחרון.

ז'סוס התייחס לתחרות הגדולה על חולצת ההרכב והחמיא ליריבו על המקום בשפיץ של מנצ'סטר סיטי: "אני רוצה לשחק בכל משחק, אבל זו לא המציאות. יש לנו הרבה שחקנים, שחקנים מובילים. אני כן מנסה ליהנות מזה כשאני על המגרש. בעונה הראשונה שיחקתי המון. באתי לכאן בשביל לשחק כמה שיותר. לאחר מכן ברוב המקרים זה היה אגוארו ששיחק ולא אני. אני יודע שסרחיו הוא אגדה, מלך השערים של המועדון, שחקן בכיר ואיש נפלא. אני אוהב אותו כשחקן וכאדם".

למרות המילים החמות לאגוארו, ז'סוס בטוח שמקומו בהרכב הפותח: "סרחיו כבר לא צעיר כמוני ועכשיו אני חושב שהזמן שלי הגיע. זה הזמן שלי. אני יודע שסרחיו יכול להבקיע בכל משחק בגלל האיכות והניסיון שלו – ובכל פעם שהוא משחק אני רוצה שהוא יכבוש, ברור, ואני מחכה בסבלנות לצ'אנס שלי. אני רק רוצה לשחק כדורגל ולהשתפר. זה מה שמשמח אותי – זה מה שאני אוהב. אם לא הייתי שחקן כדורגל, אני לא יודע מה הייתי עושה".

מערכת היחסים בינו לבין אגוארו: "הוא עזר לי כל כך הרבה, לא רק בשיחות שקיימנו אלא גם באימונים עצמם. לפני שאני משחק הוא מדבר איתי הרבה על איך להסתנן לשטחים פנויים ואנחנו משוחחים על שחקני הגנה ושוערים. אנחנו בקשר טוב מאוד. כמובן שזה תמיד קשה כשאתה לא משחק אבל אני יודע מראש שלא אפתח בכל שבוע ואני מכבד את החלטת המאמן ומכבד את חבר שלי סרחיו שהוא אגדה במנצ'סטר סיטי. להיות השחקן הכי טוב בעולם זה משהו שאני בכלל לא חושב עליו, אני רק רוצה לשחק ולהבקיע וכל השאר יבוא לבד".

צפוי לשוב בקרוב לספסל. גבריאל ז'סוס (Gettyimages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי