ארטטה אופטימי: "שפת הגוף באימונים יותר טובה מבתקופה האחרונה"

מיקל ארטטה
מיקל ארטטה | Jan Kruger/Getty Images

המאמן החדש של ארסנל מתכונן למשחקו הראשון אצל בורנמות' (16:50, ספורט2): "יש לנו סוג שונה של אגרסיביות. יש דברים שחייבים להיות על השולחן בכל משחק". וגם: כיצד ניסה לצרף את גרניט ג'אקה לסיטי ב-2016

קבוצות: ארסנל
(גודל טקסט)

אחרי שצפה מהיציע ב-0:0 נגד אברטון בשבת, המאמן החדש של ארסנל מיקל ארטטה ייגש הערב (חמישי 16:50, שידור ישיר בספורט2) לטבילת האש שלו כשהתותחנים יתארחו אצל בורנמות'. בתקשורת האנגלית מסופר על "רוח חדשה" באמירויות, ועל אמונה כי כוכב העבר יצליח להוציא את הקבוצה מהבוץ ולהחזיר אותה למאבקי הצמרת.

גם ארטטה עצמו אופטימי. "אנחנו הרבה יותר מחויבים, יש לנו סוג שונה של אגרסיביות כשאנחנו מאבדים את הכדור", אמר המאמן הספרדי, "שפת הגוף באימונים היתה הרבה, הרבה יותר טובה מבמשחקים האחרונים. כמובן שיש דברים שצריך לשפר אבל לפני כן יש דברים שאסור להתווכח עליהם. הם חייבים להיות על השולחן בכל משחק, בכל אימון ובצורה שבה אנחנו הולכים לחיות יחד".

סיפור מעניין נחשף על ידי ארטטה ופורסם ב"דיילי מייל", לפיו כשפרש ממשחק פעיל ב-2016 והצטרף לצוות האימון של פפ גווארדיולה במנצ'סטר סיטי, הוא ניסה להביא לקבוצה את גרניט ג'אקה, שבדיוק עזב את מנשנגלדבאך. השווייצרי הצטרף בסופו של דבר לארסנל, וסיטי "הסתפקה" באילקאי גונדואן, שהפך לבורג מכריע במכונה של פפ בעוד ג'אקה התקשה לבוא לידי ביטוי בתותחנים.

ג'אקה בתקרית עם האוהדים. מה יהיה תפקידו תחת ארטטה? (Alex Morton/Getty Images)
ג'אקה בתקרית עם האוהדים. מה יהיה תפקידו תחת ארטטה? (Alex Morton/Getty Images)

"כשהתחלתי לאמן במנצ'סטר סיטי חיפשתי שחקנים שיעזרו לנו בסגנון המשחק שלנו", נזכר ארטטה, "אהבתי אותו מאוד, הצטערתי שהוא לא חתם אצלנו אבל שמחתי שארסנל קיבלו אותו כי הוא שחקן מעולה". ג'אקה היה במרכזה של שערורייה לפני מספר שבועות, כשהפנה תנועה מגונה לכיוון האוהדים בירידה מהמגרש לאחר שהוחלף והודח בשל התקרית מתפקיד הקפטן של הקבוצה. הוא צפוי לפתוח הערב לצד לוקאס טוריירה ומתאו גונדוזי, בעוד פפה, לקאזט ואובמיאנג ירכיבו את החלק ההתקפי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי