צפו בתקציר: צ'לסי הפסידה 2:0 לסאות'המפטון, אנצ'לוטי ניצח בבכורה באברטון

קאלום הדסון אודוי, קפה
קאלום הדסון אודוי, קפה | Marc Atkins/Getty Images

הבלוז נראו רע מאוד בסטמפורד ברידג' מול ה"קדושים" מהתחתית. אובאפמי היה הראשון למצוא את השער עם ביצוע אדיר, רדמונד סגר סיפור לקראת הסיום. קאלברט-לווין העניק למנג'ר האיטלקי שלוש נקודות חשובות

(גודל טקסט)

טירוף הבוקסינג דיי בליגת האנגלית נמשך היום (חמישי), כאשר לאחר שטוטנהאם גברה 1:2 על ברייטון, חמישה משחקים נוספים יצאו לדרך במקביל. במוקד, ואולי ההפתעה הגדולה של המחזור, צ'לסי הפסידה בביתה לסאות'המפטון. אברטון ניצחה בבכורה של קרלו אנצ'לוטי את ברנלי בזכות שער מאוחר.

צ'לסי – סאות'המפטון 2:0
חג המולד נפתח בצורה רעה מאוד לפרנק למפארד ושחקניו. הבלוז, שרק במחזור שעבר חזרו לנצח עם משחק גדול נגד טוטנהאם וז'וזה מוריניו, קיוו להמשיך את היכולת הטובה בביתם נגד יריבה יחסית נוחה – סאות'המפטון של ראלף האזנהוטל, הנאבקת בתחתית ונמצאת בעיצומה של עונה מזעזעת.

צ'לסי נראתה חסרת מחץ על כר הדשא, זאת למרות שהכובש המצטיין שלה תמי אברהם פתח בהרכב, כמו גם וויליאן. כריסטיאן פוליסיק ומייסון מאונט עלו מהספסל, אך לא הצליחו לעזור לקבוצתם לנצח.


אברהם. לא היה שם בשביל צ'לסי (Marc Atkins/Getty Images)

למרות ההבדל הברור במיקומים בטבלה, ה"קדושים" היו אלה שחגגו בלונדון. זה התחיל עם שער אדיר בדקה ה-31, כשמיקאל אובאפמי בן ה-19 ביצע מהלך אישי מבריק, השתחרר מהשמירה וסובב לחיבורים של קפה. בדקה ה-73 האורחת גם סגרה סופית את המשחק, כאשר ניית'ן רדמונד כבש לאחר מהלך קבוצתי מבריק. 

אברטון – ברנלי 0:1
קרלו אנצ'לוטי יכול לסמן וי על הבכורה המחודשת שלו בפרמיירליג, לאחר שה"טופיז" שלו ניצחו בשיניים את ברנלי, ואף קפצו שני מקומות במעלה הטבלה והתרחקו משמעותית מהקו האדום. אברטון לא הציגה כדורגל גדול, אך שלטה ללא עוררין בביתה, ובדקה ה-80 כבשו את השער הניצחון היקר, אחרי שגילפי סיגורדסון חילץ כדור, מסר לג'יבריל סידיבה שמצא את דומיניק קאלברט-לווין חופשי במרכז הרחבה, והאחרון נגח היטב והעניק לקבוצתו שלוש נקודות חשובות.


אנצ'לוטי. יכול לסמן וי על משחק הבכורה באברטון (Jan Kruger/Getty Images)

תוצאות נוספות
אסטון וילה – נוריץ' 0:1

קריסטל פאלאס – ווסטהאם 1:2

שפילד יונייטד – ווטפורד 1:1

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי