צפו בתקציר: 1:4 גדול למנצ'סטר יונייטד על ניוקאסל

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

הקבוצה של סולשיאר נקלעה לפיגור אך חגגה בכריסמס. צמד למרסיאל (24, 51), גרינווד כבש גולאסו למשקוף ופנימה (35) וגם ראשפורד השתתף בחגיגה. הפער מהצ'מפיונס: 4 נק'

(גודל טקסט)

בתחילת חודש דצמבר ניצחה מנצ'סטר יונייטד את טוטנהאם ומנצ'סטר סיטי תוך ארבעה ימים והעלתה מחדש את רף הציפיות. אלא שלאחר מכן סיימו בתיקו חלש באברטון (0:0) ונכנעו לווטפורד בעוד תצוגת נפלח (2:0). הערב (חמישי), הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר שוב חזרה למסלול. השדים האדומים סיפקו הצגה גדולה כשנחלצו מפיגור נגד ניוקאסל והביסה אותה 1:4. סולשיאר קפץ למקום השביעי, רחוק רק ארבע נקודות מליגת האלופות. כעת נותר לראות האם יונייטד תדע לשמור על יציבות.

פול פוגבה, שעלה מהספסל נגד ווטפורד, עדיין לא קיבל את חולצת ההרכב ובדקות הראשונות יונייטד קצת התקשתה. בדקה ה-17 היא גם נקלעה לפיגור – ניוקאסל יצאה קדימה ללא פחד וכבשה שער יפה. ג'וליאנטון נאבק עם הארי מגווייר, שמר על הכדור עם הגב והוציא מסירה לאחור. מתיו לונגסטאף ביצע הטעייה נהדרת ובעט כדור מדויק לרשת של דויד דה חאה. כזכור, הקשר האנגלי בן ה-19 כבש נגד השדים האדומים בחודש אוקטובר.

אלא שהפעם, יונייטד לא רצתה לתת לתסריט לחזור על עצמו. כעבור שש דקות היא השוותה בזכות לא מעט מזל אך מעתה ואילך הייתה רק קבוצה אחת על המגרש. בתום התקפה שהחלה בצד שמאל, אנדרס פריירה קיבל כדור ברחבה, השאיר לאנתוני מרסיאל שבעט לפינה הקרובה אך מרטין דוברבקה לא הצליח להדוף, 1:1.
 


מתיו לונגסטף מהמם את אולד טראפורד (Ian MacNicol/Getty Images)
 
 
יונייטד לחצה ובדקה ה-35 השיגה את מבוקשה. מייסון גרינווד שלח בעיטה נהדרת מחוץ לרחבה למשקוף ופנימה לאחר סדרת טעויות של הגנת האורחת, המהפך הושלם, 1:2 ליונייטד. פריירה כמעט הבקיע בכדור חופשי וביסס את היתרון אך דוברבקה הדף. כעבור שלוש דקות, השער הגיע: סקוט מקטומיניי חילץ כדור, ארון ואן ביסאקה סיפק הרמה נפלאה מצד ימין ומרקוס ראשפורד נגח נפלא לרשת.
 
סולשיאר הרגיש שזה זמן מצוין לפוגבה, והקשר הצרפתי שעלה מהספסל בפתיחת המחצית השנייה – היה נחוש מאוד ולא הפסיק לאיים על השער. הצרפתי סובב כדור מסוכן ליד השער בדקה ה-50, ומייד לאחר מכן הגיע השער הרביעי. החזרת כדור רשלנית לאחור מצד ניוקאסל הסתיימה בחטיפה קלה של מרסיאל שהקפיץ באלגנטיות את ה-1:4 של סולשיאר, רביעייה ראשונה מאז מחזור הפתיחה. 

אפילו סולשיאר לא האמין שיוכל לתת לשחקניו הבכירים בהתקפה מנוחה ולהחליפם בשלב מאוד מוקדם (מרקוס ראשפורד – 63, ואנתוני מרסיאל – 67). אמנם השער החמישי הוחמץ על אף שהיריבה הרימה ידיים וחיכתה שהזמן ייגמר, אבל יושבי אולד טראפורד הלכו הביתה מחויכים. התחנה הבאה: ברנלי, ביום שבת (21:35, שידור ישיר בספורט1).
 

  


מייסון גרינווד כובש שער גדול. (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)



מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי