צפו בתקציר: אברטון גברה 1:2 על ניוקאסל בדרך למקום העשירי

שחקני אברטון חוגגים
שחקני אברטון חוגגים | Alex Livesey/Getty Images

ניצחון שני רצוף לאנצ'לוטי, בזכות צמד של קלברט-לווין שהרחיק את הטופיז מהתחתית. ווטפורד פירקה 0:3 את אסטון וילה בקרב תחתית לוהט בממלכה. 0:2 לברייטון על בורנמות'. בהמשך: מנצ'סטר יונייטד תתארח בברנלי

(גודל טקסט)

אחרי טירוף ה"בוקסינג דיי" בפרמיירליג, משחקי חג המולד באנגליה ממשיכים היום (שבת) עם שבעה משחקים. אברטון של קרלו אנצ'לוטי רשמה ניצחון שני ברציפות בדרך למקום העשירי. במשחק המוקדם ברייטון גברה 0:2 בביתה על בורנמות'. קרב התחתית בין ווטפורד ואסטון וילה היה חד צדדי לחלוטין כשהמארחת ניצחה 0:3. בהמשך: טוטנהאם תתמודד מול נוריץ', ווסטהאם תארח את לסטר השנייה. את הערב תחתום מנצ'סטר יונייטד, שתתארח אצל ברנלי

ניוקאסל – אברטון 2:1
ניצחון שני ברציפות לקרלו אנצ'לוטי, שוב 0:1, כששלוש הנקודות הרחיקו את הטופיז מהתחתית עד למקום העשירי, רגע לפני שהיא מתארחת באיתחאד אצל האלופה מנצ'סטר סיטי. גם לניוקאסל מצפה משחק לא פשוט בכלל כשתתארח אצל לסטר לאחר הפסד שני ברציפות.

מויזה קן פתח בהרכב לראשונה מאז חודש ספטמבר, אך מי שכבש את השער היה דומיניק קלברט-לווין. גילפי סיגורדסון בעט כדור חופשי ונבלם, ניסה שוב לכבוש מהריבאונד, הכדור התגלגל לעבר החלוץ שדחק לרשת, 0:1. שער של אנדי קארול עבור המארחת נפסל בדקה ה-29 בשל נבדל. בדקה ה-56 הגיע שער השוויון. כדור חופשי של המגפייז מצד שמאל, קארול הוריד יפה עם הראש והבלם פביאן שר שם את הרגל כמו גדול והשווה מהאוויר ל-1:1.

קן ודומיניק חוגגים (Alex Livesey/Getty Images)

פביאן דלף החליף את קן בדקה ה-61 וכעבור שלוש דקות האורחת כבשה שוב, ושוב היה זה קלברט-לווין שהגיע לעשרה שערי ליגה. על הבישול חתום רישאליסון שכדרר באגף ושלח כדור רוחב מעולה.

ווטפורד – אסטון וילה 0:3 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
קרב תחתית גדול בין המדורגת 19 למדורגת 18 היה משחק חד צדדי לחלוטין. המארחת הייתה טובה הרבה יותר, איימה 11 פעמים על השער והחזיקה בכדור 64% מהזמן אך הייתה מתוסכלת  כשהשער לא הגיע. עד לדקה ה-42 – טום היטון הדף את הבעיטה של אבדולאי דוקוורה אך טרוי דיניי עט על הריבאונד ובעט לרשת בדקה ה-42.

שחקני ווטפורד חוגגים (Catherine Ivill/Getty Images)

אדריאן מריאפה המגן הורחק בשורות המארחת בצהוב שני בפתיחת המחצית השנייה אך גם זה לא עצר את ווטפורד.  טרוי דיניי הכפיל בפנדל ה-67 וכעבור ארבע דקות איסמעילה סר חתם במתפרצת מצוינת בבעיטה מהאוויר לאחר בישול של אטיין קאפו. המארחת, עם שבע נקודות משלושת המשחקים האחרונים, המשיכה בכושר הטוב שלה.

ברייטון – בורנמות' 0:2 (לחצו כאן לצפייה בתקציר)
לאחר שני הפסדים רצופים, ה"שחפים" חזרו היום למסלול הניצחונות עם יכול מבריקה על בורנמות' הצמודה אליהם בחלק התחתון של הטבלה באנגליה. למעשה, ברייטון שלה ללא עוררין במשחק, הגיעה להרבה יותר מצבים וביטלה לגמרי את ה"דובדבנים".

שלוש דקות בלבד של כדורגל באצטדיון "אמקס" הספיק בשביל לראות את הרשת זזה, כאשר עלירזה ג'האנבחש האירני כבש בבעיטה שטוחה וחזקה, לאחר שקיבל מסירה מניל מופאיי. בדקה ה-79 ארון מוי האוסטרלי הכריע את המשחק עם מהלך אישי מבריק, וחתם את המשחק בשער נהדר ושלוש נקודות לקבוצתו.


מוי חוגג שער אדיר, ברייטון ברחה מהתחתית (Mike Hewitt/Getty Images)

במשחק נוסף: סאות'המפטון – קריסטל פאלאס 1:1


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי