צפו: טוטנהאם סחטה 2:2 אצל נוריץ', לסטר חזרה לנצח

שחקני טוטנהאם
שחקני טוטנהאם | Julian Finney/Getty Images

פנדל מוצלח של הארי קיין בדקה ה-81 קבע חלוקת נקודות בין התרנגולים לנועלת הטבלה, השועלים התאוששו מהתבוסה לליברפול בזכות שערים של גריי ואיהנאצ'ו

(גודל טקסט)

אחרי קרבות התחתית בתחילת היום (שבת), שני משחקים נוספים נערכו הערב בפרמיירליג. טוטנהאם ניצלה מהפסד נגד נועלת הטבלה נוריץ', בזכות פנדל מוצלח של הארי קיין שקבע חלוקת נקודות בין התרנגולים לקנריות. לסטר, שהובסה שלשום על ידי ליברפול, התאוששה עם ניצחון חוץ על ווסטהאם.

נוריץ' – טוטנהאם 2:2
ז'וזה מוריניו קיווה להשיג שלוש נקודות שיקפיצו אותו לפחות זמנית למקום הרביעי, אבל התרנגולים שעלו במערך לא רגיל עם חמישה שחקני הגנה, אכזבו בענק כשהסתפקו בנקודה בלבד נגד היריבה מהתחתית ונותרו עם שני ניצחונות חוץ בלבד בעשרה משחקים.

בדקה ה-18, המארחת חטפה כדור במחצית המגרש של טוטנהאם, מריו וראסניק התקדם ושלח בעיטה מדויקת בסיבוב כדי להעלות את ברנלי ליתרון. מוריניו ביצע חילוף כפול במחצית, כשאחד מהם היה לוקאס מורה במקום יאן ורטונגן. כריסטיאן אריקסן, שפתח בהרכב, השווה בכדור חופשי נהדר בדקה ה-55, אלא שכעבור שש דקות הבקיע סרג' אורייה גול עצמי.

כמעט ניצחו את טוטנהאם. שחקני נוריץ' חוגגים (Stephen Pond/Getty Images)
כמעט ניצחו את טוטנהאם. שחקני נוריץ' חוגגים (Stephen Pond/Getty Images)

ג'ובאני לו צ'לסו הציג משחק רע והוחלף רבע שעה לסיום ובדקה ה-81, הספרס קיבלו פנדל לאחר התערבות של שופט המסך והארי קיין כבש מהנקודה הלבנה את השער שקבע את תוצאת הסיום. התרנגולים יקוו להצליח יותר במשחק הבא נגד קבוצת תחתית נוספת, כשייתארחו אצל סאות'המפטון ביום רביעי הקרוב.

הארי קיין. הציל את הספרס מהפסד (Stephen Pond/Getty Images)
הארי קיין. הציל את הספרס מהפסד (Stephen Pond/Getty Images)

ורטונגן. טוטנהאם עם 2 ניצחונות חוץ ב-10 משחקים (Stephen Pond/Getty Images)
ורטונגן. טוטנהאם עם 2 ניצחונות חוץ ב-10 משחקים (Stephen Pond/Getty Images)

ווסטהאם – לסטר 2:1 (צפו בתקציר)
ללא ג'יימי וארדי, שנעדר מסיבות אישיות, השועלים הצליחו לרשום ניצחון במגרש האולימפי בלונדון נגד הפטישים. כבר בדקות הפתיחה, לסטר קיבלה הזדמנות גדולה לעלות ליתרון, לאחר ששוער המארחת לוקאס פביאנסקי הכשיל את קלצ'י איהנאצ'ו בצורה אגרסיבית מאוד, מה שהוביל לשריקה מוצדקת לפנדל, אלא שהפולני עצר את הבעיטה של דמראיי גריי בדקה ה-12.

שחקניו של ברנדן רוג'רס לא אמרו נואש, המשיכו להיות עדיפים על כר הדשא ובדקה ה-40 עלו סוף סוף ליתרון לאחר מהלך מסירות נהדר מהאוויר, שבסופו איהנאצ'ו נגח לשער. בניגוד למהלך המשחק, ווסטהאם השוותה רגע לפני הירידה לחדרי ההלבשה, בזכות מיקום טוב של פבלו פורנלס לאחר מסירה טובה של פיליפה אנדרסון.

בדקה ה-56 גריי כיפר על הפנדל המוחמץ. האנגלי בן ה-23 קיבל כדור טוב מאיוזה פרס, שבישל גם את השער הראשון, ובלי להתבלבל שלח את זה לפינה של פביאנסקי והעניק לקבוצתו את הניצחון המוצדק. לסטר צימקה זמנית את הפער מהמוליכה ליברפול ל-10 נקודות, הפטישים מצידם נותרו במרחק נקודה אחת בלבד מהקו האדום.

התאוששו מהתבוסה לליברפול. שחקני לסטר חוגגים (Warren Little/Getty Images)
התאוששו מהתבוסה לליברפול. שחקני לסטר חוגגים (Warren Little/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי