יונייטד התקרבה לטופ 4: "אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה"

מרקוס ראשפורד, פול פוגבה
מרקוס ראשפורד, פול פוגבה | Clive Brunskill/Getty Images

השדים האדומים השיגו ניצחון חשוב והתקרבו לצ'לסי: "לא קל לנצח בברנלי". ראשפורד ופרד זכו למחמאות, הכוכב הצרפתי שוב נעדר: "משהו לא בסדר איתו"

(גודל טקסט)

בתחילת חודש דצמבר, מנצ'סטר יונייטד נראתה רחוקה ממאבקי הצמרת וממקום המוביל לליגת האלופות, אך קבוצתו של אולה גונאר סולשיאר הצליחה לשנות את המסלול רגע לפני סיום שנת 2019 וצברה 13 נקודות מתוך 18 אפשריות בשישה המחזורים האחרונים בליגה האנגלית. 

השדים האדומים גברו אמש (שבת) 0:2 על ברנלי משערים של אנטוני מרסיאל ומרקוס ראשפורד ועלו למקום החמישי בטבלה, וצמצמו את הפער, לפחות באופן זמני לנקודה אחת בלבד מצ'לסי:

"ביום נתון אנחנו יכולים לנצח כל קבוצה". אמר הארי מגווייר לאחר המשחק. "לא הצלחנו לשמור על עקביות העונה, לא שיחקנו טוב בכלל נגד ווטפורד. היה לנו חשוב לנצח בברנלי ויותר חשוב לשמור על רשת נקייה". 

מי שזכו למחמאות בממלכה הם מרסיאל, ראשפורד ופרד שבלטו מעל כולם אמש. ולמרות הניצחון החשוב, מי שגנב שוב את ההצגה הוא דווקא פול פוגבה, שלא נכלל בסגל למשחק. אחרי ששותף בניצחון על ניוקאסל, בממלכה ציפו לראות את הכוכב הצרפתי פותח בהרכב, אך ביונייטד לא ממהרים להחזיר את הקשר לפעילות מלאה. 

"הוא נעדר במשך תקופה ארוכה והוא לא הרגיש מוכן מספיק כדי לשחק אמש. נתנו לו מנוחה ונצטרך לקחת את הזמן ולקוות שהוא יחזור במשחק הבא". אמר סולשיאר על פוגבה לאחר המשחק. "לוקח זמן לחזור ל-100% כשירות אחרי היעדרות ארוכה כל כך. הוא לא היה מוכן היום כי הוא לא שיחק מספיק העונה, והוא היה זקוק לעוד מנוחה". 

למרות הנימוק של סולשיאר, הקשר האגדי של השדים האדומים, פול סקולס לא אהב את היעדרותו של הצרפתי: "אני חושב שמשהו לא בסדר איתו. זה ההסבר היחיד, אם הוא כשיר לשחק הוא צריך להיות על הדשא". אמר האנגלי ל-'BT SPORTS'. "המאמן יכול להגיד לתקשורת כל מה שהוא רוצה, לנו אין דרך לקבוע אם הוא פצוע פיזית או שהראש שלו לא כשיר. אני רק יודע – אם הוא בריא, הוא צריך לשחק".

סקולס חושב שביכולת הזאת, יונייטד תהיה חייבת לסיים ברביעייה הראשונה בטבלה: "הם הוכיחו העונה שיש להם את היכולת לנצח קבוצות כמו מנצ'סטר סיטי וטוטנהאם, ולמרות שהם לא הצליחו לשמור על עקביות, זה לא קל לנצח בברנלי. בתחילת דצמבר כולם חשבו שהדרך היחידה שלהם להגיע לליגת האלופות תהיה דרך זכייה בליגה האירופית, ועכשיו ההפרש מצ'לסי הוא רק נקודה. הם נראים מלאי ביטחון, אני חושב שהם חייבים לסיים בטופ 4".

בעוד יומיים קבוצתו של סולשיאר תתארח אצל ארסנל באמירויות לקרב שתמיד מספק דרמה אדירה. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי