צפו: שער ובישול לדה בריינה, סיטי נצמדה ללסטר עם 0:2 על שפילד

קווין דה בריינה
קווין דה בריינה | LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images

הכוכב הבלגי נתן מחצית שנייה נהדרת עם מסירה לאגוארו (53) ושער יפה משלו (82) ועזר לפפ לחזור לנצח ולצמק את הפער מהמקום השני לנקודה. שפילד נכנעה בפעם השנייה בלבד מאז ספטמבר

(גודל טקסט)

בעוד ליברפול פותחת פער בלתי ניתן לסגירה בפסגת הפרמיירליג, קרב מותח מתנהל על המקום השני בין לסטר למנצ'סטר סיטי. התכולים צימקו הערב (ראשון) את הפער מהשועלים שבמקום השני שוב לנקודה בלבד, עם ניצחון 0:2 משמעותי על שפילד יונייטד.

על הסיטינז עוברת עונה הרבה פחות טובה מהקודמת, בלשון המעטה, והם הפסידו כבר חמישה משחקים בליגה. למעשה, עד המשחק הזה לשפילד היו פחות הפסדים מאשר לקבוצה של פפ גווארדיולה. העולה החדשה מפתיעה את הפרמיירליג העונה והיא נלחמת על מקום באיורפה לצד וולבס וטוטנהאם.

שפילד גם היתה הראשונה לעלות ליתרון, כשליס מוסה הקדים את ההגנה (הדי חלשה העונה) של סיטי ושם את הכדור ברשת, אבל השופט סימן לבדיקת VAR ופסך את השער בטענה לנבדל. מוסה הגיע לעוד הזדמנות נהדרת בדקה ה-41 עם בעיטה מתוך רחבת החמש, אבל הכדור שלו עבר ליד הקורה השמאלית והקבוצות ירדו להפסקה בשוויון מאופס.

דה בריינה מטעה את ההגנה של שפילד. עוד משחק נהדר של הבלגי (Michael Regan/Getty Images)
דה בריינה מטעה את ההגנה של שפילד. עוד משחק נהדר של הבלגי (Michael Regan/Getty Images)

סיטי, שכמעט ולא יצרה מצבים במחצית הראושנה, עלתה לשנייה בכוחות מחודשים ואחרי שמונה דקות יצרה מצב אמיתי ראשון – שגם הסתיים בשער. קווין דה בריינה מצא את סרחיו אגוארו, שכבש במדי סיטי אחרי כמעט חודשיים. המארחת המשיכה לתקוף וגם קיבלה פנדל בדקה ה-71, אבל כמו השער של שפילד הוא התבטל לאחר התייעצות עם שופטי המסך.

דה בריינה, האיש שעמד מאחורי המחצית השנייה הנהדרת של התכולים, היה גם זה שחתום על התוצאה הסופית. הוא קיבל כדור נהדר מריאד מחרז בדקה ה-82, זרק הצידה את הבלם ושחרר בעיטה לפינה התחתונה הרחוקה. 0:2 נקי, שבסיטי מקווים שיעזור לייצר רצף ניצחונות – לפחות עד סוף פברואר, אז יתארחו פפ ושחקניו בקינג פאוור אצל לסטר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי