חזר להושיע אותה שוב: דייויד מויס מונה למאמן ווסטהאם

דיוויד מויס
דיוויד מויס | ווסטהאם, האתר הרשמי

המנג'ר הסקוטי שהציל את הפטישים מירידת ליגה בעונת 2017/18, חתם במקומו של מנואל פלגריני במטרה לשקם את הקבוצה ממזרח לונדון, שרחוקה נקודה בלבד מהקו האדום בפרמיירליג: "מרגיש נהדר להיות בבית"

קבוצות: ווסטהאם
(גודל טקסט)

יממה בלבד לאחר שפיטרה את מנואל פלגריני, ווסטהאם הודיעה הלילה (ראשון) על מינויו של דייויד מויס למאמנה החדש, לאחר שהסקוטי חתם על חוזה לשנה וחצי במועדון הלונדוני. מויס יתפוס פיקוד על הפטישים החל ממחר, כאשר המשימה העיקרית שלו תהיה למנוע מהקבוצה לרדת לליגת המשנה בפעם השנייה בשלוש השנים האחרונות. נכון לעכשיו, ווסטהאם נמצאת במקום ה-17 בטבלת הפרמיירליג ורחוקה נקודה בלבד מהקו האדום.

למעשה, מויס לא אימן אף קבוצה מאז שסיים את הקדנציה הראשונה שלו בווטסהאם, אותה הדריך במשך שבעה חודשים לפני שעזב בתום עונת 2017/18. כזכור, הסקוטי עבר לפני כן גם במנצ'סטר יונייטד ובאברטון, שאליה נקשר שמו לפני שקרלו אנצ'לוטי הגיע למרסיסייד. למרות שבזמנו מויס הציל את הקבוצה ממזרח לונדון מירידת ליגה, אוהדי הקבוצה לא היו מרוצים מסגנון המשחק שהנחיל, מה שגרם לו לעזוב את המועדון בנסיבות לא כל כך שמחות.

עם זאת, מויס הביע שביעות רצון גדולה מהחיבור המחודש עם הפטישים ואמר לאתר הרשמי של ווסטהאם: "זה נפלא לחזור, מרגיש נהדר להיות בבית. התגעגעתי לכאן כי נהניתי להיות במועדון ובאצטדיון ואני לא יכול לחכות להתחיל. אני גאה לחזור לווסטהאם, אבל הכי חשוב להתחיל לבדוק איך אני יכול לשפר את הקבוצה ואיך משיגים ניצחונות במהירות".

לגבי המטרות שלו הוסיף המנג'ר: "בטווח הקרוב המטרה היא בעיקר לנצח כדי להתרחק מהקצה הלא נכון של הליגה. אנחנו צריכים להתרכז במשחקים הקרובים ואחר כך נסתכל על ההמשך".

יו"ר ווסטהאם דייויד סאליבן בירך על ההחתמה: "מויס הוכיח בתקופתו הקצרה כאן שהוא מסוגל לספק תוצאות ואנחנו מאמינים שהוא יתחיל להניע את המועדון בכיוון הנכון. אנחנו נרגשים לקבל את פניו בחזרה, הוא מכיר את המועדון היטב ובנה קשרים חזקים בתקופה הקודמת שלו, שיהיו קריטיים לעבודה שהוא צריך לעשות מעכשיו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי