מנצ'סטר יונייטד עשויה לפנות לאברטון בנוגע לקאלברט לווין

דומיניק קאלברט לווין
דומיניק קאלברט לווין | Jan Kruger/Getty Images

בממלכה מדווחים שאחרי פיצוץ המו"מ עם הולאנד, סולשיאר סימן את החלוץ הצעיר של הטופיז כמי שעשוי להצטרף. תג המחיר: כ-50 מיליון ליש"ט

(גודל טקסט)

ארלינג הולאנד בחר בבורוסיה דורטמונד, כבר חתם והוצג לקראת תחילת דרכו בכדורגל הגרמני, אבל מנצ'סטר יונייטד, שעל פי הדיווחים הייתה משוכנעת שההיכרות המוקדמות של המנג'ר אולה גונאר סולשיאר עם הנורבגי הצעיר תוביל לרכישתו, נותרה בשל כך ללא חלוץ רכש. הבוקר (שלישי) חשפו עיתוני אנגליה את המועמד החדש להצטרף לתיאטרון החלומות: דומיניק קאלברט לווין.

קאלברט לווין בן ה-22 כבש 10 שערים ב-22 הופעות העונה, חרף עונה חלשה נוספת שעוברת אברטון. על פי הפרסומים, המאמן החדש בגודיסון פארק, קרלו אנצ'לוטי ניסה לצרף אותו בעבר לנאפולי, אולם נתקל בסירוב וכעת זוכה להדריך אותו. לעת עתה הוא גם מוציא ממנו את המיטב לאור העובדה שהוא כבש נגד ברנלי בבוקסינג דיי ובשבת האחרונה הוסיף צמד מול ניוקאסל.

הטופיז בכלל לא מעוניינים לשחרר את החלוץ, אבל על פי הדיווח האחרון הציבו תג מחיר של 50 מיליון ליש"ט. ב-2016 הוא נרכש משפילד יונייטד תמורת כ-2 מיליון יורו ושנה כלל כך הוא האריך את חוזהו עד 2023, כך שכל קבוצה שתחפוץ בשורותיו תצטרך לעמוד בדרישות הטופיז, שעשויות לעלות אם החלוץ הצעיר ימשיך בקצב הכיבושים הנוכחי.


הרכש הבא של סולשיאר? (Alex Livesey/Getty Images)

מנצ'סטר יונייטד היא זו שוויתרה בסופו של דבר על ארלינג הולאנד לפי הדיווחים בממלכה, כשסירבה לשלם עמלות בגובה מיליוני יורו לסוכן מינו ראיולה ולאביו של השחקן. בנוסף, נטען כי אביו של השחקן דרש סעיף שחרור ונתח מהסכום בו יימכר בנו בעתיד לקבוצה אחרת, תנאים שיונייטד סירבה לקבל. שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא ג'יידון סאנצ'ו מדורטמונד, אך התחרות עליו תהיה גדולה על אף תג המחיר שצפוי להיות מעל 100 מיליון ליש"ט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי