חלון ההעברות נפתח: סיטי וצ'לסי נאבקות על שחקן לסטר, "מסי החדש" בדרך לאתלטיקו?

בן צ'ילוול
בן צ'ילוול | Michael Regan/Getty Images

דייגו סימאונה חושק בכוכב ארגנטינאי צעיר, צ'לסי וסיטי נאבקות על שחקן לסטר, טוטנהאם הגישה הצעה על פריירה. וגם: חאתם בן ארפה בדרך לקאמבק ושחקן ריאל מבוקש בליון

קבוצות: לסטר
(גודל טקסט)

רשמי
* הקשר ההתקפי בן ה-28 אמרה צ'ולאק, לו ארבע הופעות בנבחרת טורקיה, חתם בדפורטיבו לה קורוניה. השחקן מגיע לקדנציה שנייה בקבוצה הספרדית והצטרף בהעברה חופשית אחרי שלא שיחק מאז אוגוסט. קבוצתו האחרונה הייתה אל וואחדה הסעודית.

* מגנה הימני של ברצלונה ב', מייק ואן ביינן, ההולנדי בן ה-20, עבר בהעברה חופשית לגנצ'לרבירליג'י מהליגה הטורקית הראשונה.

שמועות
* על פי דיווח באנגליה, מנצ'סטר סיטי וצ'לסי מתעניינות בצירופו של בן צ'ילוול. המגן השמאלי (23) חווה עונה מצוינת עד כה עם שער, שלושה בישולים ויכולת מרשימה, ולסטר תדרוש עבורו לפחות 60 מיליון יורו.

* ומהקו השמאלי של לסטר אל הקו הימני. גם ריקרדו פריירה, מגנה של סגנית המוליכה של הפרמייר ליג, מעורר עניין אצל ז'וזה מוריניו וטוטנהאם, שעל פי הדיווחים כבר הציעה 30 מיליון יורו על הפורטוגלי בן ה-26.


ריקדו פריירה (Michael Regan/Getty Images)

* אחד השמות הלוהטים של החלון הוא הקשר טיאגו אלמאדה. הכישרון הארגנטינאי בן ה-18 של ולז סרספילד, שכבר זכה בעבר לכינוי "ליאו מסי החדש", מעורר עניין רב ברחבי אירופה ועל פי הדיווחים מי ששוקלת ברצינות לשים את ידה על השחקן הצעיר היא אתלטיקו מדריד של דייגו סימאונה. אפשר כבר לפנטז על אלמאדה וז'ואאו פליקס?

* ליון מחפשת חיזוק. הקבוצה הצרפתית, שממוקמת רק במקום ה-12 בליגה, מובילה במירוץ להחתמת חאתם בן ארפה, אשר נמצא ללא קבוצה מאז תחילת העונה וכמובן גדל במועדון. הקשר הסורר שיחק את משחקו האחרון אי שם בחודש מאי 2019 במדי ראן ורוצה לשוב למסלול.

* בנוסף לשחקן הוותיק, שחקן נוסף שמעניין את המאמן רודי גרסיה הוא שחקנה ריאל מדריד, מריאנו. החלוץ בן ה-26 לא קיבל אפילו דקת משחק אחת העונה במדי הבלאנקוס ועשוי לחזור לקבוצה במדיה כיכב בעונת 2017/2018 וממנה נמכר לקבוצה מבירת ספרד תמורת 23 מיליון יורו.


טיאגו אלמאדה חוגג. מסי החדש? (Marcelo Endelli/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי