צפו: צ'לסי ספגה שער במספרת לקראת הסיום וסיימה ב-1:1 עם ברייטון

אלירזה ג'האנבחש
אלירזה ג'האנבחש | Mike Hewitt/Getty Images

הבלוז התקשו להמשיך את היכולת הטובה מהדרבי נגד ארסנל, למרות שער יתרון של אספיליקווטה. האיראני של ה"שחפים" התעופף בדקה ה-84 והעניק לקבוצתו נקודה יקרה. אסטון וילה גברה על ברנלי

(גודל טקסט)

המחזור ה-21 בליגה האנגלית יצא היום (רביעי) לדרך עם שני משחקים מוקדמים, כאשר במוקד צ'לסי שמטה יתרון לקראת הסיום נגד ברייטון, כשאלירזה ג'האנבחש האיראני כבש במספרת אדירה. במקביל, אסטון וילה ברחה באופן זמני מהקו האדום עם 1:2 קשה על ברנלי.

ברייטון – צ'לסי 1:1
שתי הקבוצות הגיעו היום לאצטדיון "אמקס" כשהן בפורמה טובה. מצד אחד הבלוז של פרנק למפארד השלימו מהפך מאוחר במחזור האחרון וניצחו 1:2 בדרבי אצל ארסנל, ומנגד ה"שחפים" נשמו לרווחה בתחתית עם ניצחון על בורנמות'.

במחצית הראשונה האורחת הייתה הקבוצה הדומיננטית יותר על כר הדשא, במשחק קשוח מאוד, וידעה כיצד לכבוש את שער היתרון החשוב. הקפטן ססאר אספיליקווטה היה שם בדקה העשירית כדי לדחוק את הכדור לרשת. ברייטון התעוררה במחצית השנייה. אחרי דקות רבות בהן המקומיים לחצו את השער של קפה, בדקה ה-84 לואיס דאנק עלה גבוה לכדור קרן, נגח לעבר ג'האנבחש, והאחרון כבש את השער השוויון במספרת אדירה.


גם הם לא מאמינים. שחקני צ'לסי בסיום המשחק (GLYN KIRK/AFP via Getty Images)

ברנלי – אסטון וילה 2:1 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
החבורה של דין סמית' רשמה היום ניצחון באחד מהמגרשים הקשים ביותר בליגה, "טורף מור". כבר אחרי מחצית אחת היה אפשר להבין שאורחים מתכוונים לקחת הנקודות כדי לברוח מהמקום ה-18. בדקה ה-27 זה היה ווסלי הברזילאי שכבש את השער היתרון אחרי שהשתלט על כדור ברחבה וסיים בסטייל. בדקה ה-41 ג'ק גריליש סובב כדור לחיבור של ניק פופ, ולמעשה כבש את שער הניצחון במשחק, לאחר שכריס ווד צימק בדקה ה-80.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי