Sport1 Banner

סולשיאר: "אנשיו של פוגבה המליצו לו לעבור ניתוח. זו מכה"

פול פוגבה
פול פוגבה | GUILLAUME SOUVANT/AFP via Getty Images

מנצ'סטר יונייטד הובכה באמירויות עם 2:0 לארסנל, המנג'ר אישר שהקשר ייעדר כחודש נוסף וגם רמז שהדבר לא נעשה על דעת המועדון. שחקן או שניים עשויים להצטרף בינואר

(גודל טקסט)

אם לא די בכך שמנצ'סטר יונייטד שבה לסורה ושוב רשמה יכולת מאוד לא משכנעת ונכנעה 2:0 לארסנל המתחדשת תחת מיקל ארטטה, בסיום המשחק הודה המנג'ר אולה גונאר סולשיאר שפול פוגבה, מי שרק חזר לסגל בשבוע שעבר לאחר כשלושה חודשי היעדרות, נמצא בדרכו לניתוח נוסף.

סוכנו של אלוף העולם, מינו ראיולה, טען רק לפני מספר יפים שהוא יסיים את העונה בתיאטרון החלומות ולא יעזוב בחלון ההעברות של ינואר, אבל מסתבר שהסיבה היא לא מפני שפוגבה להוט או אפילו רוצה להישאר בקבוצה – לא במקרה אותו ראיולה גם אמר ש"למועדון אין דרך, זו הבעיה של פוגבה", אלא מפני שהקשר שוב פצוע בקרסול.

בהתחלה היו מי שחשבו שפוגבה נלחם פעם נוספת כדי לקבל את השחרור, אבל המנג'ר אישר שהוא בדרך לניתוח. מצד שני, סולשיאר גם סיפק רמז עבה לכך שהניתוח הוא לא על דעת אנשי המועדון, לאחר שהקשר כבר היה בשלושה חודשי התאוששות מפציעה, כולל שהות בדובאי, ורק עתה חזר לסגל ואף הספיק לעלות מהספסל: "האנשים שלו (של פול) המליצו לו לעבור ניתוח. זו מכה קשה עבורנו ונצטרך לראות כמה זמן הוא ייעדר. הוא מרגיש משהו בקרסול ובוודאות ייעדר מספר שבועות".


BEN STANSALL/AFP via Getty Images



בשבת הקרובה כבר מצפה למנצ'סטר יונייטד משוכה גבוהה בדמות וולבס במסגרת הגביע, אבל ה-2:0 אמש באצטדיון האמירויות הוכיח שוב עד כמה הקבוצה לא יציבה ולמזלה המעידה של צ'לסי נגד ברייטון אמנם הגדילה את הפער מהמקום הרביעי, אבל לחמש נקודות בלבד – ליונייטד 31, לצ'לסי 36 נקודות. לכן, גם בשל הקרבה לטופ-4 וגם כתוצאה מפציעות פוגבה וסקוט מקטומיניי, סולשיאר גם הבהיר שהוא מצפה להתחזק בשחקן או שניים בינואר: "אנחנו נהיה בלי פול למשך חודש ובלי סקוט לחודשיים, אלה חיסורים משמעותיים ואם תהיה אפשרות (לצרף שחקן) אז נלך עליה. אנחנו בהחלט מחפשים שחקן או שניים, אבל זו צריכה להיות עסקה נכונה עבורנו".

בהיעדר שני שחקני מרכז השדה, אתמול פתח נמניה מאטיץ' שממעט לקבל קרדיט העונה והוא בכלל עשוי לעזוב את הקבוצה בחודש הקרוב, גם לאור העובדה שהוא מסיים את חוזהו בקיץ ויוכל לעזוב בעוד חצי שנה ללא תמורה, בהנחה שאכן לא תמומש עליו האופציה לעונה נוספת. הסרבי התקשה מול התקפת התותחנים, אבל רשם 81 דקות על הדשא. מביקורות קשות ברשתות החברתיות סבלו ג'סי לינגארד שירד בדקה ה-58 והמגן השמאלי לוק שואו שהשלים 90 דקות, כשהקשר חטף את מרבית האש אחרי שפתח את 2020 במשחק חלש, המשך ישיר ל-2019 במהלכה לא כבש או בישל אפילו פעם אחת בפרמיירליג.

סולשיאר הוסיף על המשחק: "התחלנו את המשחק בצורה טובה והיו לנו שתיים או שלוש התקפות מתפרצות טובות, אבל לא היינו חדים בכל הנוגע לפס האחרון או לסיומת. אחרי השער הראשון של ארסנל זה נראה היה שיש להם המון אנרגיה, הם הרימו ראש ואנחנו התעייפנו מעט. הם היו טובים יותר, אגרסיביים יותר ואנחנו לא מצאנו דרך להתמודד עם הלחץ. היה קשה לקחת להם את הכדור ובסך הכל היה משחק טוב, עד שהשער השני לפני ההפסקה גמר אותו. תשימו לב שבשני השערים הכדור פוגע בשחקן שלנו בדרך, בלינדלוף בגול הראשון ובשער השני הכדור הגיע לסוקרטיס מראש שלנו, אבל לפעמים משחקים מוכרעים על דברים כאלה".


שוק המתוסכל באמירויות. חטף כהוגן ברשתות החברתיות (Julian Finney/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי