"נכון שפפ זכה עם ברצלונה בהכל, אבל קלופ הוא הטוב בעולם"

פפ גווארדיולה, יורגן קלופ
פפ גווארדיולה, יורגן קלופ | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

שוער המשנה של ליברפול, אדריאן, התראיין לקראת הדרבי בגביע (17:55 בספורט1) והתייחס גם למנצ'סטר סיטי: "כרגע המומנטום הוא שלנו". מינאמינו צפוי לערוך הופעת בכורה, אוריגי שוב יפתח נגד אברטון?

(גודל טקסט)

משחקי הסיבוב השלישי בגביע האנגלי יימשכו היום (ראשון) ובמוקד יהיה המפגש שכל הממלכה מחכה לו: הדרבי הגדול של ליברפול, כאשר אנפילד יארח את המפגש בין אלופת ואירופה ומוליכת הפרמיירליג ליריבה המושבעת אברטון (החל מ-17:55, ישיר בספורט1).

ליברפול מוליכה את הליגה הטובה בעולם בהפרש של 13 נקודות וממחזור למחזור הולכת ומתקרבת בצעדי ענק לעבר זכייה היסטורית מבחינתה באליפות לאחר שלושה עשורים, וב"ליברפול אקו" תוהים אם יורגן קלופ יחליט להמר על מפגש הגביע ויעניק לשחקניו מנוחה לאחר תקופה עמוסה במיוחד, או שמא שלושה ימים בלבד לאחר 0:2 ביתי על שפילד יעלו מוחמד סלאח, סאדיו מאנה ושאר כוכביו בהרכב גם נגד הטופיז של קרלו אנצ'לוטי.

"אולי אין לו יותר את הקסם או התהילה שהייתה לו בעבר, אבל הגביע הוא עדיין אחד המפעלים הגדולים והמפורסמים בעולם", נכתב על המפעל שליברפול לא זכתה בו מאז 2006 ובשנים האחרונות המגמה של הקבוצות הגדולות היא לאפשר לשחקנים המחליפים והצעירים לשחק בו, לפחות עד שלבי ההכרעה. היום, בדרבי, בכלל לא בטוח שלא נראה את שחקני המפתח בשני הצדדים, לפחות את רובם.

עם זאת, מי שצפוי לדקות בכורה בליברפול ובאנפילד הוא הקשר היפני טאקומי מינאמינו, הרכש החדש של המייטירדס שהגיע מזלצבורג עבור כשבעה מיליון ליש"ט וייכלל בסגל. נראה שגם דיבוק אוריגי עשוי לפתוח ב-11, אחרי שבחודש שעבר בלט פעם נוספת בדרבי נגד אברטון, שהסתיים ב-2:5 גדול במהלכו כבש הבלגי צמד 31 דקות משריקת הפתיחה – משחק שבו גם מוחמד סלאח וגם רוברטו פירמינו נותרו על הספסל.


אוריגי. הופעה נוספת בהרכב נגד הטופיז? (Clive Brunskill/Getty Images)

לקראת המשחק התראיין אדריאן, שעשוי לתפוס את מקומו של אליסון בין הקורות, ואם אכן ישחק תהיה זו הופעתו ה-14 מאז הגיע בקיץ מווסטהאם. הספרדי זכה לדקות רבות ומשמעותיות לנוכח הפציעה של אליסון כבר בפתיחת העונה וכעת קשה לפקפק בהחלטתו לעבור בין המועדונים, כשגם כך היה משמש כשוער שני. אחרי ששיחק גם ב-2:5, אמר אדריאן אתמול: "יורגן קלופ הוא הקפטן שלנו, הוא האיש שמשיט את הספינה. השחקנים עובדים קשה והוא מנסה לספק פתרונות לבעיות וגורם לנו להרגיש שהקבוצה חשובה יותר מכל דבר אחר. זה בכלל לא משנה מי משחק – כולם מוכנים לשחק ולנצח".

כשנשאל אדריאן אם קלופ הוא הטוב בעולם, השיב: "כרגע הייתי אומר שכן. כולנו מאחוריו, אנחנו מאוחדים כמו סלע – וקשה מאוד לשבור סלע. ליברפול מרגישה כמו משפחה אחת גדולה כי אנחנו דואגים אחד לשני. כמובן שפפ גווארדיולה זכה בכל תואר אפשרי עם ברצלונה, אבל כרגע המומנטום הוא שלנו ועלינו ליהנות מכך ולעבוד קשה כדי לשמור על זה".


אדריאן. צפוי לשחק בפעם ה-14 העונה (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי