העברות: יונייטד תציע טרייד ללסטר, פיונטק לאתלטיקו?

חאמס רודריגס
חאמס רודריגס | Denis Doyle/Getty Images

השדים האדומים מוכנים להוציא הרבה כסף על מדיסון, הקולצ'ונרוס מחפשים חלוץ, גם בלוטי מועמד. אנצ'לוטי ינסה להחתים את חאמס, וגם: ילד הפלא הברזילאי שבדרך לריאל מדריד, הקאמבק של אדבאיור והחבר החדש של וואקמה

(גודל טקסט)

רשמי
* חלוצה של שאלקה, מארק אות, לו הופעה אחת בנבחרת גרמניה, הושאל עד לסיום העונה לקלן. השחקן בן ה-28 סבל מפיחות במעמדו ומפציעות, וכעת ינסה לשוב למסלול בקבוצה מהמקום ה-15 בבונדסליגה.

* הנרי אונייקורו, שחקן הכנף הניגרי, שהיה נחשב בעבר להבטחה גדולה, הושאל ממונאקו לגלאטסראיי. הקשר בן ה-22 רשם ארבע הופעות בלבד בחצי העונה הראשונה במדי הקבוצה מהנסיכות וחוזר לקבוצה בה רשם השאלה מוצלחת בעונה הקודמת (כשעוד היה שחקן אברטון). הטורקים גם לא עצרו עם אונייקורו ושחקן נוסף שהצטרף הוא מרסלו סראצ'י, מי שנחשב לאחד מהמגנים השמאליים המבטיחים האירופה, הושאל אף הוא לקבוצה מלייפציג הגרמנית. האורוגוואי בן ה-21 רשם 4 הופעות העונה בבונדסליגה, בהן כבש שער אחד.


* מץ הצרפתית שילמה 2 מיליון יורו לגנט עבור הבלם הטוניסאי בן ה-24, דילן ברון.

* חבר חדש לטוני וואקמה בטרבזונספור: קשרה האחורי של נבחרת סנגל, באדו אנדיאיי, הושאל מסטוק סיטי עד לסיום העונה. רשם 13 הופעות העונה בצ'מפיונשיפ.

* חבר חדש גם לערן זהבי ולדיא סבע: גוואנגז'ו ר.פ צירפה הבוקר את לי סונג, מגן שנדונג לוננג שהושאל לשנה אחרי שכלל לא שותף בקבוצתו בעונה האחרונה.

* שחקן העבר של יובנטוס ונבחרת איטליה, מאורו קמוראנסי, מונה למאמנה של טאבור סזנה מהליגה הראשונה בסלובניה. זוהי קבוצתו הרביעית בקריירת האימון של קשר העבר בן ה-43.

שמועות
* ראול חימנס, חלוצה הלוהט של וולבס, מקושר עם מנצ'סטר יונייטד, שרק אתמול (שבת) פגשה את הזאבים במסגרת הגביע. אולה גונאר סולשיאר מחפש חיזוק להתקפה, ומאמנו של השחקן בן ה-28, נונו אספיריטו סנטו, נשאל לגבי העניין לאחר המשחק בין הקבוצות והודה שהוא לא יכול להבטיח שהמקסיקני יישאר במועדון: "לא שמעתי על כך מעולם, אבל החלון פתוח והכל יכול לקרות. אנחנו מאושרים שהוא חלק מאיתנו".


ראול חימנס חוגג (GettyImages)

* מלבד חימנס, מנצ'סטר יונייטד מתכננת להציע טרייד ללסטר, כך על פי ה"מירור". השדים האדומים יציעו לשועלים 45 מיליון ליש"ט בתוספת ג'סי לינגארד בעבור ג'יימס מדיסון. בנוסף, קבוצתו של סולשיאר תהיה מוכנה לשלש את שכרו של השחקן הלוהט של סגנית מוליכת הפרמיירליג ונבחרת אנגליה. 

* אחרי שרכשה בעונות האחרונות את ויניסיוס ג'וניור ורודריגו, ריאל מדריד מכוונת לילד פלא ברזילאי חדש: ריינר, קשרה ההתקפי של פלמנגו. הבלאנקוס ממשיכים לחשוב על העתיד ועל פי השמועות השחקן, שיחגוג בעוד שבועיים יום הולדת 18, יצטרף תמורת 35 מיליון יורו.

* אתלטיקו מדריד מחפשת חלוץ, את זה כולם כבר יודעים. שני השמות הבולטים עד כה בחלון ההעברות שנקשרו לקולצ'ונרוס היו אדינסון קבאני ופאקו אלקאסר, וכעת מצטרפים שני שמות חדשים ומסקרנים במיוחד: אנדראה בלוטי מטורינו וקשישטוף פיונטק ממילאן. האחרון, שייאלץ לסבול מפיחות במעמדו בעקבות הצטרפותו של זלאטן איברהימוביץ' לרוסונרי, דחה הצעות מגנואה וקריסטל פאלאס מכיוון שהוא רוצה להישאר במועדון בסדר גודל דומה למילאן.


קשישטוף פיונטק (MIGUEL MEDINA/AFP via Getty Images)

* בהולנד טוענים כי אייאקס מוכנה לשמוע הצעות לגבי חאקים זייך. על פי האתר "Calciomercato", אחרי שהצליחה לשמור עליו בקיץ כשמכרה את פראנקי דה יונג ומתייס דה ליכט, אלופת הולנד שוקלת לתת לחלוץ המרוקאי – שכבש בעונה שעברה 21 שערים ובישל 24 נוספים – אפשרות להתקדם למועדון גדול יותר. כרגע הקבוצה הבכירה ביותר שהביעה עניין בזייך היא ארסנל, אך על פי "סאן" ספק אם היא תרצה לשלם את ה-45 מיליון יורו שידרשו באייאקס תמורתו.

* מי שעשוי לעזוב את ריאל הוא חאמס רודריגס, כשקרלו אנצ'לוטי מאוד מעוניין לצרפו לאברטון השאפתנית. הקולומביאני רשם העונה 341 דקות בלבד בליגה הספרדית ומנסה להחיות מחדש את הקריירה הדועכת שלו. 

* זוכרים את עמנואל אדבאיור? שחקן ארסנל לשעבר, שיחגוג בחודש הבא 36, מקושר עם מעבר לאסטון וילה. החלוץ נחשב לשחקן חופשי אחרי שהשתחרר מקייסריספור הטורקית לפני כחודש ואילו בבירמינגהאם מחפשים לחזק את ההתקפה אחרי פציעת ווסלי, שלא ישוב העונה.

ג'יימס מדיסון (GettyImages)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי