רמז לבאות? סולשיאר: "רומרו נפלא, הוא מאתגר את דה חאה"

סרחיו רומרו
סרחיו רומרו | Michael Regan/Getty Images

השוער היה הגיבור של יונייטד שחילצה 0:0 בוולבס בגביע האנגלי. השדים האדומים לא בעטו פעם אחת למסגרת לראשונה מאז 2015, הנורבגי: "מעדיף משחק חוזר מאשר לעוף". בממלכה קוטלים: "אין התקפה"

(גודל טקסט)

לפני עשרה חודשים הודחה מנצ'סטר יונייטד מהגביע האנגלי על ידי וולבס. אתמול (שבת) הקבוצות נפגשו שוב במסגרת הסיבוב השלישי. האדומים של אולה גונאר סולשיאר, נראו רע מאוד כאשר לא בעטו אפילו פעם אחת למסגרת לראשונה מאז ינואר 2015 אך הצליחו לחלץ תיקו 0:0 ויפגשו את היריבה למשחק חוזר שייערך ב-14 או ה-15 בינואר.  באנגליה קטלו: "מי זוכר בכלל שב-2006 יונייטד ניצחה שם 0:3", נכתב ב-"BBC". לאלכס פרגוסון היה את וויין רוני ורוד ואן ניסטלרוי, שניים מהגדולים בתולדות המועדון. לבוס הנוכחי פשוט אין את אותו הסגל, וכאשר מרקוס ראשפורד פותח על הספסל ואנתוני מרסיאל נעדר בשל מחלה – ליונייטד אין התקפה

סולשיאר אמר בסיום המשחק: "אני מאוד אוהב את המפעל הזה. זו תוצאה הוגנת ששתי הקבוצות עדיין בגביע. אני מעדיף משחק חוזר מאשר לעוף מהמפעל. אין ספק שקשה מאוד לשחק נגד וולבס".

גיבור המשחק של יונייטד היה השוער סרחיו רומרו שפתח בהרכב במקומו של דויד דה חאה. הארגנטינאי, שהצטרף בקיץ 2015 ומשחק בעיקר במפעלים השונים, שמר על שער נקי בפעם ה-32 שלו במדי הקבוצה מתוך 52 משחקים. רק שבע הופעות רשם השוער בפרמיירליג ובאנגליה תהו האם הוא יוכל להחליף את השוער הספרדי שלא מפגין יכולת טובה אך מעמדו בלתי מעורער.


אולה גונאר סולשיאר (Clive Mason/Getty Images)

המאמן התייחס לשוער שלו: "היו להם הרבה מצבים, רומרו רשם כמה הצלות נהדרות. סרחיו מעולם לא אכזב אותנו, הוא שמר על שער נקי כל כך הרבה פעמים. הוא אדם פנטסטי ומקצוען בכיר". בהמשך הוסיף: "הוא מפעיל לחץ על דה חאה, הוא מאתגר אותו, אנחנו רוצים את השחקנים הכי טובים בעולם כאן אצלנו".

עוד ביונייטד, השדים האדומים רוצים להתחזק בחלון ההעברות בינואר. לפי "מירור" מדיסון קשרה של לסטר נמצא בראש סדר העדיפויות והקבוצה של סולשיאר מתכננת להציע עבורו את ג'סי לינגארד ובנוסף עוד 45 מיליון ליש"ט. לינגארד רשם העונה שער אחד ובישול בודד ב-26 הופעות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי