החוזה בין ליברפול לנייק נחתם: "מדגיש את המנהיגות שלנו בכדורגל העולמי"

דגל ליברפול
דגל ליברפול | האתר הרשמי

אחרי סאגה של מספר חודשים ומשפט מול ניו באלאנס, אלופת אירופה תשתף פעולה עם ענקית התלבושות החל מהעונה הבאה: "מצפים מהם להיות שותפים נפלאים למועדון". וגם: האם התלבושת הנוסטלגית של אינטר נחשפה?

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

נראה שהסאגה סביב התלבושת של ליברפול סוף סוף מאחורינו: מוליכת הפרמיירליג חתמה הבוקר (שלישי) על חוזה רשמי עם נייק, שתהפוך למלבישה הרשמית שלה החל מהעונה הבאה.

ליברפול ניהלה בחודשים האחרונים משפט נגד ניו באלאנס, החברה שסיפקה את התלבושות למועדון בשבע השנים האחרונות, ובאוקטובר האחרון הוכיחה בבית המשפט כי המותג "ניו באלאנס" לא יכול לעמוד בתנאים שתספק לה נייק. לאחר מספר דיונים נוספים המשפט התפזר, וכעת היו חופשיים בהנהלת המועדון לחתום רשמית על החוזה עם נייק.

שוויה של העסקה עם נייק הוא כ-30 מיליון ליש"ט לשנה, מה שאמנם לא משתווה לשווי החוזה עם ניו באלאנס – אך בליברפול מאמינים כי שיתוף הפעולה יאפשר להם הזדמנויות להרוויח יותר באופקים האחרים, כיוון שדו"ח הרבעון האחרון של ענקית ההלבשה הראה עלייה של מעל 10 מיליארד דולר ב-2018 בלבד. בנוסף, ליברפול תהנה משיתוף פעולה של הסלבריטאים המייצגים את נייק, ביניהם לברון ג'יימס, סרינה וויליאמס והראפר דרייק.

שחקני ליברפול חוגגים את הזכייה בליגת האלופות. עסקה בשווי 30 מיליון ליש
שחקני ליברפול חוגגים את הזכייה בליגת האלופות. עסקה בשווי 30 מיליון ליש"ט (AFP)

"התלבושת שלנו היא חלק בלתי נפרד מההיסטוריה והזהות של המועדון", אמר מנהל השיווק של ליברפול בילי הוגאן, "אנחנו מקבלים את נייק למשפחת ליברפול כמספקת התלבושות הרשמית שלנו ומצפים מהם להיות שותפים נפלאים למועדון, גם בבית וגם מסביב לעולם".

נציג נייק ברט הויט בירך: "לליברפול יש מסורת של גאווה וזהות חזקה. השותפות מדגישה את המנהיגות שלנו בכדורגל העולמי ועם התשוקה של אוהדי המועדון מסביב לעולם ועם המורשת החזקה וההצלחה של הקבוצה, יש להם עתיד זוהר לפניהם. אנחנו מצפים לשיתוף הפעולה ולספק לשחקנים ולאוהדים את העיצוב והחדשנות של נייק".

במקביל לעסקה של ליברפול, גם באיטליה עסקו היום בנייק: ב"Footyheadlines" נטען כי הודלפה התלבושת הרשמית של אינטר לעונה הבאה, שתהיה מחווה לתלבושת אותה לבשה הקבוצה בעונת 1997, העונה הראשונה של רונאלדו הברזילאי במועדון. החולצה, על פי המגזין, תהיה בצבע אפור כהה עם סמלי המועדון והלוגו של נייק באפור בהיר, כחול וצהוב.


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי