צפו בתקציר: 1:1 בין לסטר לאסטון וילה בחצי גמר הגביע הליגה

ג'יימי וארדי
ג'יימי וארדי | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

השועלים הציגו משחק מצוין אבל נקלעו לפיגור משער של גילברט (28), ורק איהנאצ'ו (75) הצליח לחלץ שוויון שש דקות אחרי שעלה מהספסל. הגומלין ב-28 בינואר לפני הגמר נגד מנצ'סטר סיטי או יונייטד

(גודל טקסט)

אחרי ה-1:3 של מנצ'סטר סיטי בדרבי, היום (רביעי) הגיע תורו של המפגש השני בחצי גמר גביע הליגה, ואסטון וילה הפתיעה בו את לסטר עם 0:1 בחוץ.

וילה, שהדיחה בדרך לחצי הגמר את ליברפול – או יותר נכון, את קבוצת הנוער של ליברפול בזמן שהסגל הבוגר היה באליפות העולם למועדונים – לא פתחה טוב את המשחק אבל ניצלה את העובדה שלסטר לא הצליחה לעלות ליתרון. ג'יימי וארדי החמיץ פעמיים בחצי השעה הראשונה, ובדקה ה-28 אנוואר אל גאזי הרים כדור רוחב לרחבה ופרדריק גילברט הקדים את ההגנה הכחולה ו"גנב" את השער שקבע 0:1.

במפגש בין השתיים בליגה העונה השועלים הביסו 1:4 את העולה החדשה בווילה פארק, אבל נדמה שמאז הוארך החוזה של ברנדן רוג'רס על הקווים של לסטר היא לא מנצחת כפי שהיתה לפני כן. היא חזרה לאחרונה לכושר טוב עם שני ניצחונות רצופים בליגה – שעזרו לה לשמור על המקום השני – והעפלה לסיבוב הרביעי בגביע האנגלי, אבל נגד הקבוצה של דין סמית' פשוט לא הצליחו להבקיע. וארדי, מדיסון וחאמזה צ'ודהורי שעלה מהספסל בתחילת המחצית השניה תקפו, אבל לא הצליחו לעבור את ההגנה האורחת. בדקה ה-69 רוג'רס שלח למערכה גם את קלצ'י איהנאצ'ו – והפעם זה עבד. החלוץ היה על המגרש שש דקות בלבד לפני שקיבל מסירה מווארדי ומצא את הרשת בפעולה גדולה.

חצי הגמר בגביע הליגה משוחק במתכונת של בית וחוץ, והגומלין ייערך רק בסוף החודש. לסטר תקווה להגיע חדה יותר ולהשיג ניצחון חוץ, כיוון שאסטון וילה יודעת שאם לא תספוג, היא תעלה לגמר – ככל הנראה נגד מנצ'סטר סיטי.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי