ג'רארד: "ריאל מדריד רצתה שאגרום למלחמה כדי לעזוב"

סטיבן ג'רארד, שחקני ריאל מדריד
סטיבן ג'רארד, שחקני ריאל מדריד | RAFA RIVAS/AFP via Getty Images

אגדת המועדון התראיין לפודקאסט של קארגר וסיפר שוב על נאמנותו: "ראול הציע לי להצטרף". גם שוונשטייגר ניסה לשכנע אותו להצטרף, לבאיירן: "עצרתי לרגע ואמרתי 'אני הקפטן של ליברפול, למה לשנות?"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

סטיבן ג'רארד ייזכר לנצח כאגדה בליברפול. קשר העבר האנגלי ומאמן ריינג'רס בהווה אמנם לא הצליח להביא את תואר האליפות לאנפילד אך בהחלט הוליך את הקבוצה לזכייה אדירה בליגת האלופות ב-2005 ושיחק בשורותיה כמעט במשך כל הקריירה, מ-1998 עד 2015, כאשר בשנתיים האחרונות לפני הפרישה בילה בארה"ב. רבות דובר לאורך השנים על שלל הפיתויים שעמדו בפניו בזמן שבחר להישאר נאמן לאהבת נעוריו. הקשר התראיין בפודקאסט של אגדה אחרת של המועדון, ג'יימי קארגר, וסיפר על הלחץ הגדול שהפעילה עליו ריאל מדריד.

"ריאל מדריד רצתה שאצא למלחמה נגד ליברפול במטרה להשתחרר, רק ככה זה היה יכול לעבוד", סיפר ג'רארד. "ניצחנו 0:4 את ריאל בליגת האלופות (עונת 2008-09) והקפטן ראול פנה אליי בסיום המשחק ושאל 'לא תרצה להצטרף אלינו?'".

על הבקשה שלו לעזוב לצ'לסי בקיץ 2005: "זה נכון שהיה פלירטוט עם צ'לסי, זה היה קצת מטעמי אגו וגם הקור והמערכת היחסים בינו לבין רפא (בניטס). אולי עם קצת יותר בגרות או ניסיון היינו יכולים שלא להגיע למצב כזה, אבל יש לי הקלה. כנראה שזה היה צריך לקרות כדי ששנינו נעריך את מה שיש לנו".

על הפנייה השנייה ממוריניו, הפעם ב-2010: "אני חושב שאם כל הסיפור לא היה מתרחש (הפנייה מצ'לסי ב-2005), אולי הייתי מדמיין בראשי איך זה לשחק שנה או שנתיים בריאל מדריד ולהשתתף בליגת האלופות. תמיד נחמד לדעת שמועדונים אחרים מחזיקים ממך כשחקן. יכולתי לחשוב על תקופה בריאל מדריד עם מוריניו אבל לא בצ'לסי, בטח שאין לי חרטות שלא עזבתי לצ'לסי. יש לי יחסים נפלאים עם ליברפול וזה מה שאני רוצה".

גם באיירן מינכן רצתה לצרפו: "תמיד היה לי את זה בדמיון, תהיתי איך זה לשחק בקבוצה זרה. בסטיאן שוונשטייגר שוחח איתי כמה פעמים בטלפון. אמרתי לעצמי איך זה לשחק שם, הם קבוצה ענקית. אבל אז אתה אומר לעצמך: "רגע, רגע, אני קפטן ליברפול, למה לשנות, אתה כבר במועדון ענק. אני לא חושב שהייתה לי את הבגרות הזו בגיל 24-25, זה קרה בהמשך".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי