קלופ: "מוריניו הוא 'המיוחד'? אני 'הנורמלי'. אין בי שום דבר מיוחד"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

רגע לפני המפגש מול טוטנהאם (שבת, 19:15, ספורט1), מאמן ליברפול עקץ את מאמן היריבה ואמר: "אף קבוצה מעולם לא קבעה שיא כי היא רצתה לקבוע שיא". מוריניו: "קיין בלתי ניתן להחלפה"

(גודל טקסט)

כשהיא עדיין ללא הפסד ליגה, עם קצב צבירת נקודות מדהים ורצף של 11 ניצחונות רצופים, ליברפול תנסה לעשות מחר (שבת) צעד נוסף לעבר אליפות ראשונה מזה 30 שנה כאשר תצא למשחק חוץ מול טוטנהאם (19:15, ספורט1) במסגרת המחזור ה-22 של הליגה האנגלית במטרה לאסוף שלוש נקודות נוספות ולהמשיך לשייט לעבר התואר.

המייטי רדס, שלא הפסידו כבר 37 משחקים רצופים בפרמיירליג, נמצאים בפער של 13 נקודות מלסטר מהמקום השני. אחרי שיורגן קלופ העניק מנוחה למספר שחקנים במשחק הגביע האחרון מול אברטון (וניצח 0:1 גם בהרכב צעיר במיוחד), הוא ישוב להרכב המסורתי שלו העונה ויעלה עם כל הכלים החזקים ביותר שיש לו. למרות זאת, הוא ככל הנראה ייאלץ להסתדר ללא פאביניו וג'ואל מאטיפ הפצועים שנמצאים בספק למשחק. מי שבוודאות לא יוכלו לקחת חלק בקרב הם ג'יימס מילנר ונאבי קייטה.

מן העבר השני, טוטנהאם של ז'וזה מוריניו (מקום שישי) התבשרה רק אתמול שהארי קיין ייעדר לפחות עד חודש אפריל ומכת הפציעות של הקבוצה נמשכת. מלבד קפטן נבחרת אנגליה, הפורטוגלי יחסר גם את הוגו לוריס, טונגי אנדומבלה, בן דייויס, דני רוז ומוסא סיסוקו. הקבוצה מצפון לונדון תנסה לחזור לנצח אחרי שלא עשתה זאת בשני משחקי הליגה האחרונים, כאשר באחרון שבהם אף נכנעה לסאות'המפטון.


הארי קיין (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images)

כזכור, כאשר יורגן קלופ מונה למאמן ליברפול ב-2015 הוא הגדיר את עצמו כ'נורמלי', זאת אחרי שנשאל לגבי העובדה שמוריניו הגדיר את עצמו כ'מיוחד'. מחר השניים הללו ייפגשו, והגרמני דיבר היום העיתונאים לקראת ההתמודדות ונדרש שוב לספק תשובות בנושא כאשר נשאל האם הוא מעוניין לעדכן את התואר הזה.

"להיות 'הנורמלי' זה בסדר גמור", אמר קלופ. "לצערי, אין בי שום דבר מיוחד. הדרך היחידה שאני מבין היא לעשות את מה שאתה טוב בו ב-100% תשוקה ולהשתמש באנשים שמסביבך, צוות, שחקנים ועוד. כולם עושים את היצירה שלהם וזה יכול להיות טוב בסוף. אין שום דבר מיוחד, הכל נורמלי". 

האם שקבוצתו יכולה להשוות את שיאה של ארסנל מ-2003/2004 ולסיים עונה ללא הפסד: "לא חשבתי על זה עד עכשיו אפילו לשנייה. אם היינו חושבים על זה לא היינו מנצחים כל כך הרבה משחקים. קבוצות אחרות מעולם לא קבעו שיא כי הן רצו שיא. אתה צריך להיות ממוקד, ועכשיו הבעיה הכי גדולה שלי היא טוטנהאם. היא הדאגה היחידה שלי כרגע".


ז'וזה מוריניו (LINDSEY PARNABY/AFP via Getty Images)

"הארי קיין חשוב ובלתי ניתן להחלפה", אמר מוריניו במסיבת העיתונאים הנגדית. "אני יודע שכל הכתבים שנמצאים כאן רוצים לדבר על הארי, אבל אני לא רוצה לדבר עליו יותר מדי כי זה יעשה אותי קצת מדוכא ואז תכתבו שאני אומלל, בדיכאון ובמצב רוח רע. עדיף לדבר על דברים שמצחיקים אותי", עקץ 'המיוחד' את העיתונאים והוסיף: כשהגעתי לכאן לפני חודשיים ידעתי מה המצב של הקבוצה, אבל לא ידעתי שאאבד את קיין ואת מוסא סיסוקו לכל כך הרבה זמן. נצטרך להפיק את המיטב ממה שיש לנו". 

לאחר מכן, מוריניו פנה לאחד העיתונאים ואמר: "כשעבדתי איתך בסקיי ספורט אמרתי לך שליברפול תהיה אלופה, וזה היה לפני שלושה חודשים. המצב שהם נמצאים בו בכלל לא מפתיע, הם הקבוצה הכי טובה בליגה. המפגש מולם הוא אתגר גדול עבורנו וכמובן שהיינו מעדיפים לשחק מולם כשכל השחקנים זמינים וכשירים, אבל נצטרך להתמודד עם המצב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי