צפו: שפילד חזרה זמנית למקום החמישי לאחר 0:1 על ווסטהאם

שחקני שפילד יונייטד חוגגים
שחקני שפילד יונייטד חוגגים | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

וילדר, שהאריך את חוזהו בארבע שנים נוספות, רשם ניצחון ראשון אחרי שלושה משחקים. מקבורני ניצל טעות קשה של מרטין, שהחליף את פביאנסקי הפצוע והבקיע את השער היחיד במשחק. הפסד ראשון למויס

(גודל טקסט)

המחזור ה-22 של הפרמיירליג נפתח הערב (שישי) עם משחק אחד שנערך בבראמל ליין. שפילד יונייטד שהודיעה מוקדם יותר היום על הארכת חוזהו של המאמן כריס וילדר בארבע שנים נוספות, חזרה למסלול הניצחונות בזכות 0:1 על ווסטהאם ועלתה באופן זמני על חשבונה של מנצ'סטר יונייטד למקום החמישי.

האורחת חטפה מכה כבר בדקות הראשונות – השוער הפלוני של לוקאש פביאנסקי נפצע והוחלף בדקה ה-15 על ידי דיויד מרטין, שרשם שגיאה חמורה בתחילת המחצית השנייה. בדקה ה-53 השוער האנגלי מסר כדור רשלני, אליו הגיע ג'ון פלק שנכנס לרחבה ומצא את אולי מקבורני מול השער החשוף ומה שנותר לסקוטי בן ה-23 הוא לדחוק מול השער החשוף.

ווסטהאם חיפה את השוויון ואף הגיעה למספר מצבים מסוכנים, ואף רוברט סנודגראס כבש שער שוויון דרמטי בדקה ה-90, אך ה-VAR פסל את הגול בגלל נגיעת יד של דקלאן רייס, שהתחיל את המהלך. הפטישים שרשמו הפסד ראשון בקדנציה המחודשת של דיויד מויס, נותרו במקום ה-16 ועלולים לסיים את המחזור מתחת לקו האדום.


ניצל שגיאה חמורה של דיויד מרטין. אולי מקבורני (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי