Sport1 Banner

צפו בתקציר: רק 1:1 לארסנל נגד קריסטל פאלאס, אובמיאנג הורחק

שחקני ארסנל
שחקני ארסנל | Dan Istitene/Getty Images

בעוד משחק הפכפך, התותחנים איבדו יתרון מוקדם וחילצו נקודה בלבד בדרבי הקטן של לונדון. הקפטן כבש בדקה ה-12 רק ראה בצדק כרטיס אדום ישיר, איו איזן בדקה ה-54

(גודל טקסט)

אחרי שפתחה את העשור החדש עם שני ניצחונות, ארסנל חזרה להרגלים ישנים. התותחנים סיימו היום (שבת) ב-1:1 אצל קריסטל פאלאס בדרבי קטן של העיר לונדון, כאשר המאחרת כמעט השלימה מהפך בדקות הסיום המותחות. פייר-אמריק אובמיאנג כבש ראשון במשחק אחרי 12 דקות, אך ראה כרטיס אדום ישיר בהמשך לאחר עבירה חסרת אחריות. ג'ורדן איו דאג לאזן בין הצדדים.

מיקל ארטטה הציג בפתיחה פעם נוספת את החוד הקדמי האדיר שלו, כשפתח עם מסוט אוזיל, ניקולא פפה ואלכסנדר לקאזט לצידו של אובמיאנג. מנגד, רוי הודג'סון הוותיק פתח עם ווילפריד זאהה המוכשר, ביחד עם צ'יקו קויאטה ואיו.

בדרך הכי מוכרת לארסנל, היא פתחה את המשחק בצורה נהדרת, כשכבר בפתיחת המשחק לקאזט סידר לאובמיאנג את שערו ה-14 העונה בליגה. המשך המשחק היה כולו של פאלאס, שניצלה את המגננה הלא ברורה שהאורחת נכנסה אליה. איו היה במקום הנכון בפתיחת החצי השני להשוות את התוצאה, אחרי שנעזר גם ברגלו של דויד לואיז.


רצך הניצחונות של ארסנל נעצר. ארטטה מתוסכל בסיום (Dan Istitene/Getty Images)

אחרי דקות רבות בהן שום דבר לא הלך, כובש השער של ארסנל איבד את הראש בזמן חילוץ כדור ופגע בצורה נוראית ברגלו של מקס מאייר. אחרי בדיקה ארוכה של שופטי המסך, הכרטיס האדום הישיר נשלף הוא יפספס את המשחק הקרוב נגד שפילד יונייטד. בדקות הסיום סוקרטיס הבלם הציל את ארסנל מספיגה נוספת עם הרחקה מהקו ושמר על הנקודה הבודדת.

הרכבים
קריסטל פאלאס: ויסנטה גואיטה, מרטין קלי, ג'יימס טומקינס, גארי קייהיל, יאירו רידוולד, צ'ייקו קויאטה, ג'יימס מקארת'י, ג'יימס מקארתור, מקס מאייר (צ'נק טוסון, 69), ווילפריד זאהה, ג'ורדן איו.

ארסנל: ברנד לנו, איינסלי מייטלנד-ניילס, דויד לואיז, סוקרטיס, סיאד קולאשינץ, גרניט ג'אקה, לוקאס טוריירה (מתאו גנדוזי, 46), מסוט אוזיל (גבריאל מרטינלי, 70), ניקולא פפה, פייר-אמריק אובמיאנג, אלכסנדר לקאזט (ריס נלסון, 92).


מהלך משחק
דקה 12, 0:1 לארסנל:
שיתוף הפעולה בין לקאזט ואובמיאנג בשלו גם תחת ארטט. הצרפתי החליף מסירות עם אוזיל, מצא במסירת עומק את החלוץ מגבון שהתגבר על השומר ומקרוב לבעט לפינה של גואיטה. שערו ה-14 העונה והתשיעי במשחקי חוץ מתוך 12 בסך הכל שכבשו התותחנים.


לקאזט ואובמיאנג עם החגיגה המסורתית (Dan Istitene/Getty Images)

דקה 41, כמעט 1:1 במשחק: אחרי דקות רבות בהן ארסנל הצליחה לעצור כמעט כל התקפה אפשרית, קויאטה הצליח לחדור לתוך הרחבה ולהשתחרר משני שחקני הגנה בצהוב ולשגר כדור נהדר לעבר לנו, שהצליח להדוף את הכדור ולמנוע שוויון.


התקפה נהדרת של קויאטה, אך ארסנל ירדה להפסקה ביתרון (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images)

דקה 54, קריסטל פאלאס משווה: המארחת פתחה את המחצית השנייה הרבה יותר טוב וחזרה למשחק בצדק – קויאטה קיבל את הכדור בתוך הרחבה, הוריד לאיו שבעט בנגיעה, והכדור חדר לרשת אחרי שפגע בדרך ברגלו של לואיז המתוסכל.


לנו לא היה יכול להגיע לכדור (Dan Istitene/Getty Images)


קריסטל פאלאס חזרה למשחק בצדק (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images)

דקה 68, אובמיאנג מורחק: ארסנל ספגה מכה רצינית לאחר שהקפטן שלה פגע בצורה ברוטלית ברגלו של מאייר לאחר גלישה חסרת אחריות. שופטי המסך התערבו במהלך ולאחר מספר בדיקות לא נותרה לשופט פול טירני ברירה מלבד לשלוף את הכרטיס האדום לאובמיאנג.


ארסנל איבדה את הכוכב הגדול ביותר שלה (Dan Istitene/Getty Images)

דקה 79, הכדור מורחק מקו השער של ארסנל: קריסטל פאלאס הייתה קרובה מאוד להשלים מהפך במשחק, כשטומקינס הקדים את כל שחקני ההגנה של ארסנל ונגח היטב לעבר השער. לנו רק הסתכל על הכדור וסוקרטיס היה במקום הנכון כדי להרחיק מקו השער.


כולם מסתכלים, סוקרטיס הרחיק מקו השער (Dan Istitene/Getty Images)

דקה 82, פפה בועט לעמוד: ארסנל הצליחה לצאת מהלחץ להתקפה מסוכנת, כשבסיומה לקאזט סידר לפפה כדור נוח לבעיטה, והאחרון לעבר הפינה הרחוקה כדור שטוח שהכניע את גויאטה אך נעצר בעמוד השער.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי