באנגליה מברכים: "יונייטד נראתה כמו בימי פרגוסון", ציון דרך לראשפורד

שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים
שחקני מנצ'סטר יונייטד חוגגים | OLI SCARFF/AFP via Getty Images

השדים האדומים השוו את ניצחון השיא שלהם העונה, ב"סקיי ספורטס" נכתב: "הם באמת נהנים לשחק באולד טראפורד". החלוץ הפך לשחקן השלישי הכי צעיר שמגיע ל-200 משחקים ביונייטד. סולשיאר: "הוא מהרמות הגבוהות ביותר"

(גודל טקסט)

מנצ'סטר יונייטד גרמה לאוהדיה תחושות קשות לאחר שפתחה את שנה החדשה עם ההפסד 2:0 לארסנל במשחק חלש במחזור הקודם ותצוגה נרפית באולד טראפורד בדרבי בגביע הליגה נגד מנצ'סטר סיטי. אלא שהקבוצה של אולה גונאר סולשיאר הגיבה נפלא כשהביסה אתמול (שבת) 0:4 את נוריץ' האחרונה בטבלה והשוותה את ניצחון השיא שלה העונה – ממחזור הפתיחה. בעוד שלושה ימים תפגוש הקבוצה של סולשיאר את וולבס במשחק החוזר במסגרת הגביע האנגלי ותנסה להמשיך בתנופה. זו הפעם הראשונה מאז ספטמבר 2017 בה השדים האדומים כובשים שתי רביעיות ברציפות בליגה.

כוכב המשחק היה ללא ספק מרקוס ראשפורד שכבש צמד תוך 59 דקות וחגג ובגדול בהופעתו ה-200 במדי מנצ'סטר יונייטד. האנגלי הגיע כבר ל-19 שערים בחצי עונה כשרק ראחים סטרלינג (20 שערים) כבש יותר ממנו מבין שחקני הפרמיירליג. בגיל 22 וחודשיים, הפך ראשפורד לשחקן השלישי הכי צעיר שמגיע לציון הדרך הזה ביונייטד, כשרק ג'ורג' בסט וראיין גיגס עשו זאת בגיל צעיר ממנו. מנגד, החלפתו של החלוץ מנעה ממנו אפשרות להיות השחקן הראשון שכובש שלושער במדי השדים האדומים מאז עשה זאת רובין ואן פרסי נגד אסטון וילה באפריל 2013. בסה"כ עד היום כבש 64 שערים ביונייטד.

"ראשפורד חגג בסטייל במשחקו ה-200, יונייטד נראתה לפתע כמו בימי אלכס פרגוסון", נכתב ב-"BBC". גם חואן מאטה שפתח בהרכב ובישל פעמיים – זכה למחמאות. זו הפעם הראשונה בה בישל פעמיים בליגה מאז עונת האליפות. השניים קיבלו ציון '9' באתר "סקיי ספורטס". "ראשפורד הותיר את חותמו", נכתב במשחק מילים ב"דיילי מייל", "סולשיאר היה זקוק דחוף לנקודות, ויונייטד אפילו הייתה יכולה להתייחס בחיוך להחמצת העונה מצד ברנדון וויליאמס. הם באמת נהנים לשחק באולד טראפורד".

סולשיאר אמר בסיום: "אנחנו עושים צעדים נוספים קדימה. אני שמח מאוד. כשמדברים עלינו כקבוצה שעובדת קשה אני יכול להיות מרוצה. צריך להפעיל לחץ ולנצל את הדקות הטובות שלך בפרמיירליג. המחצית השנייה הייתה טובה מאוד. עשינו הכנה טובה למשחק. יכולנו להתאכזב שזה רק 0:1 במחצית הראשונה אבל הגבנו נפלא ופתחנו חזק את המחצית השנייה. השחקנים שלי היו רעבים כמו כלבים שרודפים אחרי גנבים".

על ראשפורד: "זה נפלא עבורו להגיע ל-200 משחקים בגיל כה צעיר, הוא עשה את זה כל כך מהר. הוא נפלא כל העונה. הוא שמר על קור רוח, אני מרוצה ממנו. הוא נתן שעה מצוינת, השקיע את כל מה שהיה לו ולאחר מכן הוחלף. הגישה שלו נהדרת, הוא תמיד רוצה ללמוד, הוא שחקן מהרמה הגבוהה ביותר".


מרקוס ראשפורד. ציון דרך ענק (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי