באנגליה בטוחים: "אברהם ראוי לתפוס את מקומו של קיין ביורו"

תמי אברהם
תמי אברהם | Mike Hewitt/Getty Images

לאחר ה-0:3 של צ'לסי נגד ברנלי, התקשורת בממלכה טוענת שהחלוץ בן ה-22 יכול להוביל את נבחרת שלושת האריות באליפות אירופה: "הראה כל דבר שאפשר לבקש מחלוץ מודרני". למפארד: "בטוח שהוא יהיה עצבני בלילה"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

גארת' סאות'גייט יכול להיות רגוע לקראת יורו 2020? אחרי שנודע כי הארי קיין נפצע וייעדר מספר חודשים, באנגליה בטוחים כי נמצא מחליפו האפשרי בחוד של נבחרת אנגליה לקראת אליפות אירופה בקיץ – תמי אברהם.

צ'לסי גברה אמש (שבת) 0:3 בביתה על ברנלי, ובכך צמצמה את הפער מהשלישייה הראשונה לחמש נקודות בלבד. אברהם היה מהמצטיינים במשחק, ואף כבש את שערו ה-12 העונה בפרמיירליג. התקשורת האנגלית לא נשארה אדישה ליכולת של החלוץ בן ה-22: "פציעתו של קיין היא אסון גדול עבור סאות'גייט לפני היורו, אבל זה לא צריך להיות ככה" נכתב.

"כאן בדיוק נכנס אברהם, שיכול בהחלט למלא את החלל שנשאר בנעליים של חלוץ טוטנהאם בחוד הנבחרת. הוא אולי לא נבחר למצטיין המשחק נגד ברנלי, אבל הוא הציג יכולת שבהחלט יכולה לסחוף את אנגליה רחוק".


אברהם בנבחרת אנגליה. "יכול למלא את המקום של קיין" (Michael Regan/Getty Images)

"במהלך המשחק, הוא הראה כל דבר שאפשר לבקש מחלוץ מודרני. הוא מהיר, פיזי ומכניס את כולם למשחק. הוא עובד קשה בכל דקות המשחק ויכול לסחוב את כל החלק הקדמי לבדו. הוא סיים את המשחק עם שער אחד, אבל הוא היה שווה שלושער לבדו".

ומה היה לפרנק למפארד להגיד בתום המשחק? המנג'ר של הבלוז לא נותר אדיש למשחק של חלוץ החוד שלו: "כמובן שאני מרוצה מהמשחק שלו. אני מקווה שהוא ילך לישון עצבני בלילה, כי הוא היה יכול להבקיע עוד שניים או שלושה שערים לפחות. אני מכיר את תמי ואני יודע שזה יקרה בלילה".


למפארד ואברהם. "בטוח שהוא ילך לישון עצבני בלילה" (Laurence Griffiths/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי