באנגליה מתמוגגים מליברפול: "קבוצה בלתי ניתנת לעצירה"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Justin Setterfield/Getty Images

המוליכה הגדילה את הפער בפסגה ורשמה את פתיחת העונה הטובה בהיסטוריה של חמש הליגות הבכירות. קלופ: "פירמינו אמר לי שהוא יכול היה לכבוש יותר ואני בכלל רציתי לתת לו חיבוק. הוא סופר שחקן"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

קבוצה היסטורית, אין דרך אחרת לתאר את ליברפול של יורגן קלופ. ה-0:1 לטוטנהאם בחוץהעלה את מאזנם של המייטירדס ל-61 נקודות ליגה – הכי הרבה בהיסטוריה של חמש הליגות הבכירות ואם מנתחים את ההצלחה של מוליכת הפרמיירליג לאורך עונה שלמה, צברה ליברפול ב-38 המשחקים האחרונים שלה 104 נקודות, מדובר בשתי נקודות יותר מתקופות השיא של ומנצ'סטר סיטי (2018) צ'לסי (2005).

כמובן גם באנגליה לא חסכו במחמאות לעונה האדירה של אלופת אירופה. "קבוצה בלתי ניתנת לעצירה", אמר הפרשן הבכיר גארי נוויל ב'סקיי ספורט' והוסיף: "אין מישהו שיכול לעצור את יורגן קלופ בדרך לאליפות ראשונה לאחר 30 שנים. הם מצטיינים בכל משחק ועושים מה שצריך".

מאמן יורגן קלופ דיבר בסיום המשחק על כובש שער הניצחון רוברטו פירמינו: "בסיום המשחק הלכתי אליו ורציתי לתת לו חיבוק, אבל הוא עצר אותי ודיבר. הוא אמר 'אני יודע שהייתי צריך לכבוש יותר שערים היום'. זה לא מה שרציתי לומר! הוא סופר שחקן. זאת לא הפעם הראשונה שאני אומר את זה ומקווה שגם לא בפעם האחרונה". 


"רציתי לחבק את פירמינו בסיום המשחק". יורגן קלופ (Justin Setterfield/Getty Images)

הגרמני הוסיף: "יכולנו לסגור את המשחק מוקדם יותר. היו לנו הזדמנויות מצוינות, כאלה שהיו בדרך נכנסות. נגד קבוצה כמו טוטנהאם בסופו של דבר צריך מזל במצב אחד ושאליסון יעצור שניים או שלושה מצבים מנגד".

"זה היה משחק אינטנסיבי , זה לא היה המשחק הכי טוב שלנו, אבל אני חושב שהגיעו לנו שלוש הנקודות. אבל כאמור שיחקנו ממש טוב ברוב שלבי המשחק, בסופו של דבר היה מאבק ראוי".




"קבוצה בלתי ניתנת לעצירה". יורגן קלופ (Justin Setterfield/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי