העברות: אינטר לא עוצרת, וולבס רוצה את למאר, סמדו לבאיירן?

אולה גונאר סולשיאר נמניה מאטיץ'
אולה גונאר סולשיאר נמניה מאטיץ' | Catherine Ivill/Getty Images

מלבד אריקסן וז'ירו שמתקרבים, הנראזורי רוצים גם את מגן פ.ס.ז'. הצרפתי עשוי להצטרף לזאבים, מגן בארסה לאלופת גרמניה. וגם: בלם ווטפורד מועמד לארסנל ויונייטד, מילאן מחפשת שוער ו-ואן דה ביק דיבר על עתידו

(גודל טקסט)

 רשמי
* לאחר שהושעה ממלאגה בעקבות הפצת סרטון אינטימי ברשת, המועדון הספרדי הודיע על פיטוריו של המאמן ויקטור סאנצ'ס לאחר תשעה חודשים בתפקיד.


דוני ואן דה ביק אישר כי אינו מתכוון לעזוב את אייאקס בחלון העברות הקרוב, חרף התעניינות ממועדונים בכירים באירופה. (לידיעה המלאה לחצו כאן)

* מתיה קלדארה בן ה-25 שנחשב לפני מספר שנים לבלם העתיד של הכדורגל האיטלקי ואף נרכש על ידי יובנטוס ומילאן, חזר לקבוצת האם שלו אטאלנטה, בהשאלה עד תום העונה מהרוסונרי.

* בלם הופנהיים קווין פוגט בן ה-28 הושאל לוורדר ברמן על תום העונה. קבוצתו החדשה של מואנס דאבור הרוויחה 750 אלף יורו עבור העסקה.

* סבסטיאן כריסטופורו, קשרה האחורי האורוגוואי של פיורנטינה, הושאל לאייבר עד לסיום העונה.

* נוריץ' סיטי, נועלת הטבלה בפרמיירליג, צירפה את אונדריי דודא בהשאלה לשישה חודשים מהרטה ברלין.


שמועות
* אינטר מבינה שהעונה היא יכולה ללכת עד סוף בליגה האיטלקית, ונראה שהיא מאוד רעבה. מלבד ההחתמה המתקרבת של אוליבייה ז'ירו, דווח היום כי כריסטיאן אריקסן סגר את תנאיו מול המועדון. יחד עם זאת, לנראזורי נשאר לסגור את הפרטים מול טוטנהאם. מלבד קשר נבחרת דנמרק, הקבוצה של אנטוניו קונטה מתעניינת גם במגנה השמאלי של פאריס סן ז'רמן, לייבין קורזאווה

תומא למאר עשוי להצטרף לוולבס. הצרפתי בן ה-24 של אתלטיקו מדריד הצטרף לקולצ'ונרוס בכל תרועה רמה, אך לא הצליח להפוך לאחד השחקנים המובילים שלה. על פי הדיווח, מערכת היחסים החמה של הזאבים עם סוכנו של השחקן, ז'ורז'ה מנדש, מעמידה אותם במצב טוב להנחתת כוכב מונאקו לשעבר.


תומא למאר (Gettyimages)

נלסון סמדו, שחקנה של ברצלונה, שהוזכר כמועמד לטוטנהאם, נמצא גם על הכוונת של באיירן מינכן. על פי הדיווחים, קבוצת הפאר מגרמניה שוקלת להעביר את ג'ושוע קימיך מעמדת המגן הימני לקישור ולהחתים את הפורטוגלי.

* צ'לסי בדקה לגבי לואיס דאנק, בלמה של ברייטון, אך נדהמה לגלות את הדרישה של השחפים – 50 מיליון יורו. כל עוד הסכום לא יירד משמעותית, הבלוז יירדו מהשחקן.

* אחרי שמואנס דאבור עזב את סביליה, ייתכן שגם חלוץ נוסף יפסיק ללבוש בקרוב את המדים של האנדלוסים. על פי הדווחים, חאבייר "צ'יצ'אריטו" הרננדס עשוי לעבור ללוס אנג'לס גלאקסי מה-MLS.


לואיס דאנק שומר על מייסון מאונט. ישתפו פעולה? לא נראה ככה (GLYN KIRK/AFP/Getty Images)

* חסוס ואייחו, בלמה של ריאל מדריד אשר מושאל לוולבס, יעזוב בקרוב את הקבוצה מהפרמיירליג. השחקן בן ה-23 לא השתלב טוב אצל הזאבים ויושאל מהבלאנקוס לקבוצה אחרת, שתהיה ככל הנראה גרנאדה. גם לגאנס ופרנקפורט בתמונה.

* לפי 'מטרו' פפ גווארדיולה ינסה לפתות את ג'ק גריליש מאסטון וילה על מנת להחתים אותו בקיץ. בנוסף לאלופה האנגלית גם מנצ'סטר יונייטד רוצה לצרף את הקשר בן ה-24 שכבש שישה שערים והוסיף חמישה בישולים.

* שוערה של בורנמות' אסמיר בגוביץ' שחזר מחצי עונת השאלה בקראבח מבוקש על ידי מילאן, שמחפשת שוער שני. לפי ה'דיילי סטאר', נדחו הצעות מאסטון וילה ו-ווסטהאם על השוער הבוסני.


יעבור למילאן? אסמיר בגוביץ' (Gettyimages)

* המרדף אחרי ג'וד בלינגהאם נמשך. ב'מירור' נכתב שנמצ'סטר יונייטד מוכנה לשלם לברמינגהאם 12.5 מיליון יורו עבור הקשר בן ה-16, שרשם 23 הופעות בצ'מפיונשיפ וכבש שלושה שערים.

* לפי 'מירור' ארסנל רוצה להשאיל את הקאן צ'להאנולו הטורקי שרושם עונה מאכזבת במילאן. מלבד הקשר הטורקי, התותחנים סימנו גם את כריסטיאן קבאסלה, בלמה של ווטפורד. הבלגי בן ה-28 רושם עונה טובה ועשוי לבצע קפיצת מדרגה, כשגם מנצ'סטר יונייטד הוזכרה כמתעניינת בשחקן.

* נמניה מאטיץ' יעזוב ל-MLS? באנגליה נכתב שהסרבי שמסיים חוזה במנצ'סטר יונייטד בתום העונה עשוי לעבור לשיקאגו פייר. כזכור גם בסטיאן שוויינשטייגר עשה מעבר דומה לפני כשלוש שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי