צפו בתקציר: ווטפורד הביסה את בורנמות' ועלתה מעל הקו האדום

טרוי דיני
טרוי דיני | Richard Heathcote/Getty Images

הצרעות הצליחו לראשונה העונה להיחלץ משלושת המקומות האחרונים בזכות 0:3 פנטסטי משערים של דוקורה (42), דיני (65) ופריירה (90). הקבוצה של האו כבר במקום הלפני אחרון

(גודל טקסט)

מהפך בתחתית הפרמיירליג. ווטפורד, הקבוצה שניצחה לראשונה העונה רק בתחילת חודש נובמבר, משמע רק במחזור ה-12 הגיעה לשמונה נקודות אחרי שעד אז גם חטפה אפילו 8:0 מהדהד ממנצ'סטר סיטי, הרשימה היום במשחק התחתית הלוהט בחוץ נגד בורנמות', רשמה 0:3 נפלא וטיפסה למקום ה-17 עם 22 נקודות במאזנה – ובעיקר הותירה את הקבוצה של אדי האו מתחת לקו האדום.

בורנמות' סגרה מחזור חמישי ברציפות ללא ניצחון ובסך הכל ניצחה פעמיים מאז חודש אוגוסט, אז השיגה את שלושת הניצחונות הנוספים שלה. "הדובדבנים" חסרו היום את השוער ארון ראמסדייל שנפגע באימון המסכם ובמקומו עלה מארק טראברס, מי שבעונה שעברה זכה למספר הופעות, לעומת זאת ניית'ן אקה שב מפציעה להרכב, אבל בכל זאת לא הצליחה להתמודד עם איסמעילה סאר – הקשר הסנגלי שאחראי לארבעה מששת השערים האחרונים של הצרעות, בישל שניים וכבש שניים, כולל לעבדולאי דוקורה שהוריד את האורחת ליתרון רגע לפני ההפסקה, בדקה ה-42.

דוקורה היה גם מי שבישל את השער שהכפיל את התוצאה בדקה ה-65, אז רוחב של סאר הגיע לדוקורה, שבסיום מאבק על הכדור הצליח להסיט אותו לעבר הקפטן טרוי דיני, מי אם לא הוא, שמקרוב בעט לרשת ולמעשה הגיע לשמונה שערים מול בורנמות' ב-14 הופעות – יותר מאשר הבקיע נגד כל קבוצה אחרת. עמוק בתוספת הזמן הגיעה המילה האחרונה של הצרעות, אז רוברטו פריירה הפציץ מקרוב לרשת של המקומיים וקבע 0:3 מהדהד.

כאמור, ווטפורד טיפסה לראשונה העונה מעל לקו האדום הודות ל-13 נקודות שצברה מתוך 15 אפשריות בשלושת השבועות האחרונים בעידן המאמן נייג'ל פירסון, בורנמות' כבר במקום ה-19 כשרק נוריץ' מתחתיה עם 14 נקודות בלבד, אבל בשבת הקנריות יארחו את אדי האו ושחקניו למפגש גורלי.


דוקורה וסאר חוגגים בבורנמות' (Dan Mullan/Getty Images)


אקה חזר, אבל בורנמות' הולכת ומידרדרת (Dan Mullan/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי