דיווח: אתלטיקו רוצה את לקאזט, למאר עשוי להיכלל בעסקה

אלכסנדר לקאזט
אלכסנדר לקאזט | Naomi Baker/Getty Images

הטרייד של החורף? הקולצ'ונרוס מחפשים אלנטרטיבה אם קבאני לא יגיע. מרקיניוס האריך את חוזהו בפ.ס.ז' עד 2024. רומא מחפשת מחליף לזאניולו, וגם: מי עשוי להיפגע מחזרתו של איברהימוביץ' למילאן?

(גודל טקסט)

 רשמי
* מרקיניוס, הבלםקשר הברזילאי של פריז סן ז'רמן, האריך את חוזהו בקבוצה בשנתיים נוספות כלומר עד 2024. מרקיניוס הצטרף לפריז בקיץ 2013 מרומא והפך לשחקן חשוב. הוא רשם העונה 25 משחקים. פ.ס.ז', שכבר האריכה את החוזה של מרקו וראטי בסוף אוקטובר, ממשיכה לנסות לשכנע את קיליאן אמבפה לחדש גם כן את חוזהו.

* ג'ורדי קרויף מונה למאמן נבחרת אקוואדור. לידיעה המלאה – לחצו כאן.


* פאביו בוריני שערך העונה שתי הופעות בלבד במדי מילאן, הצטרף להלאס ורונה. השחקן בן ה-28 חתם עד תום העונה.

* ירון זוט עזב את פ.ס.וו. איינדהובן. השוער שירד לספסל ולא משחק בשורות סגנית האלופה ההולנדית למעלה מחודשיים הושאל לאוטרכט עד תום העונה.

 

* סלטיק החתימה חלוץ. פטריק קלימלה הפולני בן ה-21 שכבש העונה שבעה שערים במדי יגלוניה ביאליסטוק, ישתף פעולה עם חאתם עבד אל חמיד וניר ביטון במדי האלופה הסקוטית.

שמועות
* לפי "מארקה", אתלטיקו מדריד הכינה אלטרנטיבה אם אדינסון קבאני לא יגיע. כרגע הצרפתים לא מסכימים לשחרר את החלוץ שמסיים את חוזהו בתום העונה, ולכן עלה שמו של אלכסנדר לקאזט כמועמד. לפי הדיווח, אתלטיקו שוקלת להציע לארסנל טרייד במהלכו תומא למאר יעשה את דרכו ללונדון. הצרפתי כבר הסכים לעבור לארסנל. לקאזט כבש העונה חמישה שערי ליגה והתנדנד בין הרכב וספסל אצל התותחנים.

* לפי 'סקיי גרמניה', טימו ורנר עשוי לעבור לספרד בתום העונה. "זה רק עניין של זמן עד שריאל מדריד תיצור קשר עם השחקן ותגיש לליפציג הצעה רשמית", נכתב בדיווח בו נטען שהבלאנקוס יפעילו את סעיף השחרור של החלוץ שעומד על כ-60 מיליון יורו.

* רומא מחפשת מחליף לניקולו זאניולו שקרע את הרצועה הצולבת במהלך ההפסד ליובנטוס ביום ראשון. לפי "סקיי ספורט איטליה", הג'ילארוסי רוצים להחתים את מתיאו פוליטנו (החל את הקריירה בקבוצה הצעירה של רומא) כאשר לאונרדו ספינסולה יעשה את הדרך ההפוכה. פוליטנו שותף העונה ב-15 משחקים בכל המסגרות אך לא כבש שער.

* האם הגעתו של זלאטן איברהימוביץ' תפגע בסוסו? בספרד ובאיטליה, לפחות – משוכנעים שכן. הקשר לא שותף בניצחון של מילאן נגד קליארי ונראה כי סטפאנו פיולי ישחק מעתה ואילך עם שני חלוצים. סוכנו, מינו ראיולה, פועל בשעה זו למצוא לספרדי קבוצה חדשה. לפי "אס", סביליה שגילתה עניין לא מהווה אופציה עבורו אבל לייפציג הגרמנית בהחלט כן, ואולי אף רומא. מילאן ביקשה תחילה 30 מיליון יורו אך המחיר עשוי לרדת שכן הקשר כבש שער בודד העונה.


סוסו. עונה קשה (Marco Luzzani/Getty Images)

* ארסנל רוצה לחזק את ההגנה שלה ושם שעלה לאחרונה, כך על פי ה"סאן" האנגלי הוא ג'ון סטונס, בלמה של מנצ'סטר סיטי, שסבל מפציעה ואיבד ממעמדו בקבוצה. העובדה כי ארטטה היה עוזרו של פפ בסיטי ומכיר היטב את הבלם – עשויה לעזור לעסקה להתרחש.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי