סולשיאר: "גרינווד לנבחרת? זה עוד מוקדם. כשחקן צעיר התרגשתי לזכות בגביע"

מייסון גרינווד
מייסון גרינווד | Catherine Ivill/Getty Images

מאמן יונייטד לקראת הגומלין ברביעי (21:35, ספורט2) נגד וולבס שהדיחה אותו אשתקד: "התוצאות טובות נותנות אנרגיה. בתקופתי התרגלנו לשגרה עמוסה". על הכוכב הצעיר: "תנו לו לצמוח ולהשתפר, עליו להיות ממוקד"

(גודל טקסט)

אין ספק שמנצ'סטר יונייטד רחוקה מהמקום בו היא שואפת להיות אבל לפחות בגביע האנגלי היא מגיעה רחוק בשנים האחרונות. ב-2015/16 היא זכתה בתואר, לפני שנתיים הגיעה לגמר ונכנעה לצ'לסי ועוד פעמיים הודחה בשלב רבע הגמר. הערב (רביעי) הקבוצה של אולה גונאר סולשיאר, שהרשימה בניצחון הליגה האחרון, תארח את וולבס (21:35, שידור ישיר בספורט2) במשחק החוזר בסיבוב השלישי ותרצה לנקום בה על ההדחה בשנה שעברה. אם תעשה זאת, הקבוצה של סולשיאר תקבל דחיפה נהדרת לפני שהיא פוגשת את ליברפול באנפילד במחזור הליגה הקרוב.

 
 
סולשיאר אמר לקראת המשחק: "אנחנו במקום טוב. התוצאות הטובות נותנות לנו אנרגיה, והתוצאות הרעות, כשזה קורה – חייבות לשמש כמוטיבצייה. זה המשחק ה-14 שלנו תוך 45 ימים ויש לנו עוד חמישה-שישה משחקים, זה תובעני מאוד, אבל אנחנו רוצים להצליח. בתקופתי התרגלנו לשגרה של משחק – מנוחה – משחק – מנוחה, ראיתי איך שחקנים כמו פול סקולס, רוי קין וגארי נוויל השתפרו".
 
 
על וולבס: "פגשנו אותם כל כך הרבה פעמים ונשחק נגדם שוב במסגרת הליגה בעוד מספר שבועות. אנחנו יודעים עליהם הכל וכך גם הם עלינו. המחצית השנייה שלנו נגדם הייתה מאכזבת, אבל אני חולם לזכות בגביע ומאוד התרגשתי לעשות את זה כשחקן צעיר. ברור שאנחנו רוצים לעבור".
 

אין ספק שאחד המצטיינים ביונייטד העונה הוא מייסון גרינווד שכבש כבר תשעה שערים. סולשיאר לא אהב את השאלות על נבחרת אנגליה: "אני חושב שתהיה לו קריירה ארוכה וטובה, הוא מוכשר מאוד, תנו לילד לצמוח לפני שמדברים על הנבחרת או על היורו. הוא צריך להיות ממוקד אך ורק בשיפור משבוע לשבוע. כשהוא ימשיך כך, זה יקרה מעצמו". כשנשאל על חלון ההעברות: "זה יכול לעשות את ההבדל, אבל אין לי עדכונים (כשנשאל על ברונו פרננדס)".

על שחקני ההתקפה: "אני לא לוקח קרדיט על ההתקדמות שלהם. הם עובדים קשה מאוד. מייסון כבר כבש תשעה שערים ב-20 הופעות. ראשפורד צומח ומשתפר ואנתוני (מרסיאל) נעדר שמונה שבועות אבל כבש הרבה שערים. אנחנו רוצים עקביות והם יודעים שעליהם להיות עקביים".

 
 
אריק באי עדיין פצוע אם כי יכול להיות שהבלם יחזור עד סוף השבוע. סולשיאר הוסיף: "יש משחק לקבוצת המילואים, אני מקווה שיקבל 90 דקות כדי שאולי יהיה מוכן לליברפול". הקבוצה תחסר את פול פוגבה הפצוע וכן את מרקוס ראשפורד שנמצא בכושר יוצא מן הכלל. האנגלי הוחלף בדקה ה-59 בשל פציעה והמאמן מעדיף שלא לקחת לסיכונים.

מרקוס ראשפורד ( OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

 
 
 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי