צפו: מאטה העלה את יונייטד שלב בגביע, ראשפורד נפצע

חואן מאטה
חואן מאטה | PAUL ELLIS/AFP via Getty Images

סולשיאר נאלץ להעלות את הכוכב מהספסל כדי להכריע את המשחק החוזר נגד וולבס וארבע דקות אחר כך הספרדי כבש שער ניצחון, אך החלוץ שלא היה כשיר במאת האחוזים נפגע שוב, הוחלף ובספק למשחק נגד ליברפול בראשון

(גודל טקסט)

המשחק המרכזי של הסיבוב השלישי בגביע האנגלי הסתיים לפני 11 ימים באצטדיון מוליניו ב-0:0 ואנו זכינו למפגש חוזר בין מנצ'סטר יונייטד לוולבס. הערב (רביעי) הגיע זמן ההכרעה ובסיום 90 דקות צמודות ומותחות בתיאטרון החלומות, מנצ'סטר יונייטד הצליחה להשיג את הכרטיס לשלב 32 האחרונות בזכות 0:1 קטן ממתפרצת – אבל גם חוששת שאיבדה את הכוכב שלה, מרקוס ראשפורד, רגע לפני המשחק באנפילד.

אולה גונאר סולשיאר נאלץ להסתדר מהפתיחה ללא ראשפורד שנפגע בניצחון האחרון על נוריץ' ולא היה כשיר במאת האחוזים ואת מקומו בהרכב תפס מייסון גרינווד הצעיר, גם דניאל ג'יימס שב ל-11 על חשבון אנדראס פריירה ושינוי נוסף לעומת ה-0:4 על הקנריות היה בין הקורות, שם סרחיו רומרו החליף את דויד דה חאה, ואילו מאמן הזאבים נונו, שראה את שחקניו מאכזבים בסוף השבוע עם 1:1 ביתי חלש מול ניוקאסל, ביצע שינוי אחד כאשר איפשר לג'ון רודי לעמוד בשער על חשבון רוי פטריסיו.

בדקה העשירית הזאבים היממו את האולד טראפורד משער של פדרו נטו, שתפס מקום בהרכב מאז פציעת דיוגו ז'וטה, אבל התערבות של צוות ה-VAR שזיהה נגיעת יד הוביל לפסילת השער. השילוב בין חואן מאטה, אנטוני מרסיאל וגרינווד סידר למארחת מספר מצבי הבקעה טובים עד המחצית, אולם ידו של רודי הייתה על העליונה וגם דניאל ג'יימס לפני ההפסקה ראה את השוער מונע ממנו להרעיד את הרשת ממצב נוח.

בדקה ה-63, בניסיון למנוע הארכה, סולשיאר הבין שאין לו ברירה ומהספסל עלה ראשפורד במקום גרינווד וכן נכנס פריירה על חשבון ג'יימס, כך שיונייטד עברה לשחק עם אותם 11 שבשבת ניצחו בקלילות. כעבור ארבע דקות בלבד המהלך השתלם: וויליאמס הרחיק כדור למרכז המגרש וחוסר הבנה בין שחקני ההגנה סידר למרסיאל דהירה לעבר השער, הצרפתי מסר לחואן מאטה והספרדי לא התבלבל באחד על אחד, הקפיץ מעל רודי והקפיץ את יושבי האצטדיון.


מאטה מכריע את ההתמודדות (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

אמרנו שסולשיאר לא רצה לשתף את ראשפורד? בדקה ה-79, אחרי כרבע שעה על כר הדשא, החלוץ כבר נאלץ לפנות את מקומו לטובת ג'סי לינגארד במה שנראה כמו כאבים באיזור הפציעה ממנה הוא סובל. ביום ראשון תתארח יונייטד באנפילד נגד ליברפול – נזכיר כי בסיבוב הקודם השתיים נפרדו ב-1:1 והיה זה משחק הליגה היחיד שליברפול לא ניצחה – ויהיה מעניין לראות האם הכוכב הגדול של סולשיאר יתאושש ויוכל לפתוח בהרכב, או שמא הוא החמיר את מצבו הערב.

בסיבוב הבא צפויה מנצ'סטר יונייטד להגרלה פשוטה יותר, אבל היא שוב תפגוש ככל הנראה קבוצת פרמיירליג – היא תתארח ביום ראשון (26.1) אצל המנצחת בין ווטפורד מתחתית הפרמיירליג לבין טרנמיר רוברס, משחק שאמור היה להתקיים אתמול ונדחה עקב תנאי מזג האוויר. 


ראשפורד. ביונייטד בוודאי חוששים לקראת המשחק באנפילד (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

במשחק נוסף הערב: קרלייל יונייטד – קרדיף סיטי 4:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי