קלופ: "המשחקים נגד יונייטד מוזרים, הם בעיקר תוקפים במתפרצות"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Jan Kruger/Getty Images

לקראת משחק הבית נגד השדים האדומים (ראשון, 18:15 בספורט1), מאמן ליברפול מתח ביקורת על סגנון המשחק של סולשיאר: "בעבר שתי הקבוצות רצו לנצח, באולד טראפורד הרגשתי שהם רק רצו להגן"

קבוצות: ליברפול
(גודל טקסט)

כבר אין איך לתאר את העונה של ליברפול בפרמיירליג. אחרי בצורת בלתי נתפסת של 30 שנים חבורתו של יורגן קלופ ממשיכה לשבור כמעט כל שיא אפשרי כאשר ניצחה 20 מתוך 21 משחקי ליגה ומחר (ראשון, 18:15, ישיר בספורט1) תפגוש את הקבוצה היחידה שלא ניצחה העונה, מנצ'סטר יונייטד.

מאז אותו 1:1 ב-20 לאוקטובר, ליברפול יצאה לרצף נוסף של 12 ניצחונות רצופים ושישה רצופים ללא ספיגה ותקווה המשיך את המומנטום החיובי נגד השדים האדומים באולד טראפורד. מבחינה מקצועית, ג'יימס מילנר עדיין פצוע והוא לא צפוי לשחק מחר, פאביניו שנעדר לתקופה ממשוכת עשוי להיכלל ב-18.

מאמן ליברפול יורגן קלופ אמר לקראת המשחק: "זה משחק חשוב, חשוב מאוד. כמו משחקים נגד כל יריבה בסדר גודל כזה. עלינו להתמודד בדרך הנכונה. בינתיים המצב שלנו לא רע, אך אנחנו עדיין יכולים להשתפר. המשחק נגד יונייטד הוא דוגמה טובה, לא היינו במיטבנו".


ליברפול. יארחו את הקבוצה היחידה שלא ניצחו העונה בליגה (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

"אנחנו יודעים כמה זה חשוב לקהל שלנו לנצח ואני מקווה שהבחורים מבינים את זה, זה בדיוק כמו המשחק נגד אברטון. אנחנו משחקים את כל המשחקים שלנו עבור הקהל, ולא רק את המשחקים האלה. יש לנו יותר יריבויות מלקבוצות אחרות. הסיבה לכך היא ככל הנראה ההיסטוריה שלנו וזה נראה כמה המועדון הזה מצליח".

על סגנון המשחק של מנצ'סטר יונייטד: "אני יכול לומר שהם משחקים לא כמו שהיית מצפה לראות משחק בין מנצ'סטר יונייטד לליברפול. זה לא קשור לאופן בו המשחקים היו בעבר. היו תקופות טובות לליברפול, תקופות טובות יותר ליונייטד אבל זה היה ברור ששתי הקבוצות רוצות לנצח. אני חושב שבשנתיים האחרונות משחקי החוץ היו מוזרים במיוחד מהבחינה הזאת. גם אחרי המשחק האחרון אמרתי ש'יונייטד הגיעה רק להגן היום'. זה מה שהרגשתי באותו רגע".

"זה מוזר שאתה משחק נגד קבוצה כל כך טובה ואיכותית כמו יונייטד והם משחקים כמו שהם משחקים. זה מקשה על החיים. עכשיו שיחקנו נגד טוטנהאם ואחרי 70 דקות אני חושב ששלטנו ב-80 אחוז, זה לא נורמלי. איך אפשר לצפות בדבר כזה? אך כשהם תקפו זה היה ברמה הכי גבוה בעולם. אני לא אומר שיונייטד עושה רק מתפרצות, אבל זה בעיקר מה שהם עושים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי