צפו בתקציר: טוטנהאם סחטה 0:0 מווטפורד

יאן ורטונגן שומר על טרוי דיני
יאן ורטונגן שומר על טרוי דיני | ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images

הצרעות היו מסוכנים יותר לאורך כל המשחק, אך פספסו הזדמנות לנצח כשטרוי דיני החמיץ פנדל בדקה ה-70. בכורה לג'דסון פרננדש אצל התרנגולים, שרשמו משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון

(גודל טקסט)

המחזור ה-23 של הפרמיירליג יצא לדרך היום (שבת) עם קרב באצטדיון הוויקראג' רואד בין ווטפורד הלוהטת לטוטנהאם של ז'וזה מוריניו, שהגיעה להתמודדות אחרי תקופה מאכזבת ואפשר להגיד שהיא נמשכה. הלבנים נפרדו ב-0:0 מהצרעות, שהיו טובים יותר ומסוכנים יותר לאורך כל המשחק. 

התרנגולים שלטו בכדור מהפתיחה, אך שתי הקבוצות התקשו מאוד לייצר מצבי הבקעה משמעותיים במחצית הראשונה. ג'רארד דאולופאו מווטפורד היה הראשון שהיה קרוב לכיבוש, כאשר מבצע סולו נהדר שלו בדקה ה-33 הסתיים בבעיטה מתוך הרחבה שחלפה בסמוך לקורה. תשע דקות לאחר מכן, המארחת שוב הייתה קרובה בזכות נגיחה של טרוי דיני, אך פאולו גזאניגה סיפק הדיפה נאה.

גם בפתיחת המחצית השנייה ווטפורד הייתה מסוכנת יותר, אולם בעיטות של עבדולאייה דוקורה ואיסמעילה סאר פספסו את המסגרת. בדקה ה-59 התפתחה מהומה במשחק ועימות בין שחקני שתי הקבוצות, שבסופו של דבר הסתיים בכך שהשופט מייקל אוליבר שלף כרטיס צהוב לשחקן מכל קבוצה – הארי ווינקס מטוטנהאם ודוקורה מווטפורד.


שחקני שתי הקבוצות מתעמתים (Catherine Ivill/Getty Images)

המצב האמיתי הראשון של הספרס במשחק הגיע בדקה ה-62, כשיונג מין סון דהר קדימה, חדר לרחבה ומ-14 מטרים בעט גבוה. בדקה ה-70 ווטפורד פספסה הזדמנות ענקית להשיג ניצחון, כשזכתה בפנדל אחרי נגיעת יד של יאן ורטונגן בתוך רחבת האורחת. טרוי דיני ניגש לבעוט את בעיטת העונשין, אך הכדור שלו לא היה מספיק טוב וגזאניגה הדף. 

בדקה ה-72 נכנס לשחק בטוטנהאם כריסטיאן אריקסן, שנמצא במשא ומתן עם אינטר, וייתכן שזו הייתה הופעתו האחרונה במועדון. קשר נבחרת דנמרק החליף את דלה עלי, שירד עצבני מאוד מהדשא. שמונה דקות לאחר מכן עלה להופעת בכורה בטוטנהאם ג'דסון פרננדש, שהצטרף השבוע לקבוצה בהשאלה לעונה וחצי מבנפיקה.

לקראת הסיום הקבוצה מצפון לונדון לחצה לראשונה במשחק כדי להשיג הכרעה והייתה קרובה מאוד, וכדור שדחק אריק לאמלה לכיוון שער ווטפורד בתוספת הזמן טייל על הקו השער, אך הורחק רגע לפני שעבר במלוא היקפו את הקו והציל את המארחת.


גזאניגה הודף את הפנדל של טרוי דיני (Richard Heathcote/Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי