למפארד: "חיזוק? אנחנו צריכים אינסטיקנט של רוצח. אחרת נישאר פראיירים"

פרנק למפארד
פרנק למפארד | Ian MacNicol/Getty Images

הבלוז, שהשוו את מספר ההפסדים מכל העונה שעברה - כבר ספגו 30 שערי חובה אך המאמן בטוח שההתקפה בעייתית: "אי אפשר לתרגל עוד סיומת באימונים, אנחנו לא כובשים מספיק". באנגליה ביקרו: "הבלוז טבעו בניוקאסל"

קבוצות: צ'לסי
(גודל טקסט)

צ'לסי רשמה אתמול (שבת) אכזבה ענקית כשהפסידה 1:0 לניוקאסל בתוספת הזמן. אמנם בשנים האחרונות הבלוז מתקשים סנט ג'יימס פארק (הפסידו בחמישה משבעת ביקוריהם האחרונים) אך פרנק למפארד יודע שעוד כמה הפסדים כאלה והמקום בליגת האלופות עשוי לברוח לו מבין הידיים. ההפסד הזה איום ונורא בהתחשב ברצף הקשה העומד בפני צ'לסי שתפגוש בעוד יומיים את ארסנל, לאחר מכן תתארח בלסטר ואז יגיעו לסטמפורד ברידג' גם מנצ'סטר יונייטד וטוטנהאם. זה היה ההפסד השמיני של צ'לסי, יותר מאשר בכל העונה שעברה.

"אייסק היידן הטביע את הבלוז שהחמיצו בשלומיאליות ופספסו הזדמנות להתבסס במקום הרביעי", נכתב ב"דיילי מייל". "תמי אברהם לא יסלח לעצמו על ההחמצות", הוסיפו ב"סקיי ספורטס". "עוד יום מתסכל בעונה די מוזרה תחת למפארד", נכתב ב-"BBC".

הבלוז אמנם ספגו כבר 30 שערים העונה אך הבוס בטוח שהבעיות הן בחלק הקדמי, כפי שאמר לאחר המשחק וקרא למועדון לבצע רכש בינואר. ככה זה אחרי 19 הזדמנויות שיצרו שחקניו – אך רק ארבעה הגיעו למסגרת.


תמי אברהם מחמיץ (Ian MacNicol/Getty Images)

למפארד אמר: "זה ברור איפה אנחנו צריכים להתחזק. אנחנו מחפשים אנשים שיגיעו לאזורים המסוכנים. ככה כאשר נשלוט במשחק נוכל להבקיע שערים. אנחנו לא כובשים מספיק ואז אנחנו תמיד עלולים להישאר פראיירים. אי אפשר לעבוד עוד באימונים על סיום. אנחנו צריכים אינסטיקנט של רוצח מול השער. כדי להגיע למקום בו אנחנו רוצים להיות – עלינו לכבוש יותר שערים".

על המשחק: "תיכננתי לומר לשחקנים שלי שהם נתנו הכל, כשהיה 0:0. יצרנו מצבים, אולי לא תמיד מצבי הבקעה אבל בהחלט שלטנו גם נגד קבוצה שהשאירה כל כך הרבה שחקנים מאחור. זה הכדורגל, צריך לסובב את הראש במהירות רבה ולהמשיך הלאה".

קפה מאוכזב ( Alex Livesey/Getty Images)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי