העברות: ריאל מדריד הודיעה על החתמתו של ריינייר, מוריניו רוצה את יוביץ'

ריינייר
ריינייר | ריאל מדריד

הכישרון בן ה-18 מברזיל עבר רשמית לבלאנקוס בחוזה עד 2026. באנגליה דווח כי הפורטוגלי פנה לריאל מדריד במטרה לקבל את החלוץ הסרבי שיהיה מחליפו של קיין הפצוע. וגם: יונייטד מכינה אלטרנטיבה אם פרננדש לא יגיע

קבוצות: טוטנהאם
(גודל טקסט)

רשמי
* ריאל מדריד הודיעה רשמית על הצטרפותו של ריינייר ז'סוס הברזילאי מפלמנגו, שחתם עם יוני 2026. בהודעה רשמית נכתב כי השחקן בן ה-18 יצטרף לקבוצת המילואים של הבלאנקוס, אותה מאמן ראול. סכום העסקה: 30 מיליון יורו.

*  החלוץ קארל טוקו-אקאמבי נחת בצרפת, עזב את ויאריאל וחתם לליון תמורת 20 מיליון יורו, לאחר שעבר בהצלחה את הבדיקות הרפואיות.

* נאפולי החתימה את בלם ורונה האלבני אמיר רחמני (25) בתמורה ל-14 מיליון יורו והשאילה אותה בחזרה להלאס עד תום העונה.

* אספניול הודיעה על החתמתו של המגן ליאנדו קבררה (28) שהצטרף מחטאפה בתמורה לתשעה מיליון יורו (סעיף השחרור שלו). קבררה כבר עבר בדיקות רפואיות, יוצג במדי הקבוצה ועשוי אף לשחק בגביע המלך.

* אלאבס צירפה השוער הספרדי רוברטו בהשאלה מווסטהאם.

שמועות
* בפריז סן ז'רמן אישרו שאדינסון קבאני ביקש לעזוב את הקבוצה – לידיעה המלאה לחצו כאן. במקביל נטען כי אתלטיקו מדריד, המועמדת מספר 1 לקלוט את החלוץ, גם בודקת במקביל את אפשרות רכישתו של אלכסנדר לקאזט מארסנל.

* טוטנהאם מחפשת חלוץ לאחר פציעתו של הארי קיין ולפי "דיילי סטאר" ז'וזה מוריניו רוצה לצרף את לוקה יוביץ', החלוץ הסרבי של ריאל מדריד שכבש רק שער אחד ב-18 הופעות לאחר שהגיע בקיץ בתמורה לסכום שיא של 60 מיליון יורו. בדיווח אף נכתב כי המאמן יצר קשר עם הבלאנקוס לטובת קידום המהלך.

* אספניול רוצה לצרף מריאל מדריד בהשאלה את הקשר הברזילאי הצעיר רינייר בן ה-18 שעתיד להצטרף לבלאנקוס בסוף החודש לאחר ששילמו עבורו 30 מיליון יורו. לפי "ספורט", נועלת הטבלה תרצה לקבל אותו עד לסיום העונה הבאה.

 
* אינטר מאיצה את המירוץ אחרי כריסטיאן אריקסן. לפי "דיילי מייל" ומכינה הצעה חדשה לטוטנהאם. הנראזורי לא רוצה לאבד גובה בקרב האליפות כאשר הספרס דורשים כרגע למעלה מ-15 מיליון ליש"ט עבור הקשר שמסיים את חוזהו בקיץ.


* בילאל עומראני, שחקן ההתקפה של קלוז', עשוי לעבור לברייטון תמורת 3.5 מיליון יורו.

 
* מנהל יובנטוס, פאביו פאטריסי, התייחס לאפשרות של טרייד של פדריקו ברנרדסקי בתמורה לאיבן ראקיטיץ' – "הרעיון עלה לדיון במהלך הקיץ כחלק מדיון כללי, אך מעולם לא היה עניין ממשי משני הצדדים

* לפי "מטרו", מנצ'סטר יונייטד מיואשת מהניסיון לסגור את עסקת העברתו של ברונו פרננדש. בדיווח נכתב כי השדים האדומים מצאו מטרה חדשה ומי שנמצא על הכוונת הוא ג'ק גריליש, הקשר המרכזי וקפטן אסטון וילה שרשם העונה 21 הופעות בליגה. שם ריאלי יותר הוא מתיאס וסינו האורוגוואי, שמעוניין לעזוב את הנראזורי.

ג'ק גריליש (Clive Mason/Getty Images)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי