צפו בתמונות: רומרו התנגש במעקה וריסק את הלמבורגיני

סרחיו רומרו
סרחיו רומרו | Michael Regan/Getty Images

בבוקר שאחרי ההפסד באנפילד לליברפול, שוער מנצ'סטר יונייטד עשה את דרכו לאימון ובדרך נס יצא ללא פגע כשככל הנראה איבד שליטה על רכבו

(גודל טקסט)

ימים סוערים עוברים על מנצ'סטר יונייטד, אבל אם חשבתם שאי אפשר להגיע יותר נמוך ממה שהשדים האדומים הגיעו בימים האחרונים, הבוקר (שני) הוכח אחרת. לאחר ההפסד לליברפול 2:0 באנפילד, פציעת ראשפורד שלא צפוי לשוב לפני חודש מארס והמו"מ עם ספורטינג ליסבון על צירוף ברונו פרננדש שהסתבך, היום היה זה השוער סרחיו רומרו שבדרך נס לא נפגע כשהתנגש עם מכונית הלמבורגיני שלו במעקה שבצד הכביש.

רומרו היה בדרכו לאימון בוקר ביום שאחרי ההפסד לליברפול, אבל לא רחוק ממתחם האימונים של השדים האדומים, ככל הנראה איבד שליטה על רכבו והתנגש במעקה. עוברי אורח שהיו במקום זיהו את השוער והתמונות הופצו ברשתות החברתיות והתפרסמו בכל אתרי האינטרנט בממלכה תוך זמן קצר. השוער כאמור יצא ללא פגע והמתין למשטרה, שהגיעה למקום ופיזרה את ההתקהלות לנוכח המראה של הרכב שנפגע.

רומרו רשם 53 הופעות במועדון מאז הצטרף מסמפדוריה 2015, 9 מהן היו העונה והאחרונה שבהן בגביע נגד וולבס בשבוע שעבר. אתמול, כמובן, הוא ישב על הספסל נגד ליברפול. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי