רביעי בפרמיירליג: סוער בטוטנהאם, ביונייטד משדרים אופטימיות

מייסון גרינווד, אולה גונאר סולשיאר
מייסון גרינווד, אולה גונאר סולשיאר | Paul Kane/Getty Images

התרנגולים יארחו את נוריץ' (21:20 בספורט4) לאחר ארבעה משחקי ליגה בלי ניצחון, בממלכה חשפו עימות על הדשא בין מוריניו לרוז. וגם: סולשיאר החמיא לשחקניו לפני ברנלי (21:20 בספורט2), לסטר תתאושש מול ווסטהאם?

(גודל טקסט)

משחקי המחזור ה-24 בפרמיירליג יחלו הערב (שלישי, שידורים ישירים בחבילת הערוצים של ספורט1 החל מ-21:30), אבל המחזור יתפרס על פני שלושה ימים ומחר יערכו שלושה משחקים, כאשר לסטר תארח את ווסטהאם, טוטנהאם את נוריץ' ומנצ'סטר יונייטד תפגוש את ברנלי. בחמישי תארח וולבס את ליברפול במשחק שינעל את המחזור.

טוטנהאם – נוריץ' (21:20, ישיר בספורט4)
טוטנהאם הצליחה בשבת האחרונה לשמור על רשת נקייה בפעם הראשונה במשחק חוץ והשנייה בסך הכל מאז הגיע ז'וזה מוריניו למועדון, אבל עדיין סיימה רק ב-0:0 בחוץ מול ווטפורד וספרה מחזור רביעי ברציפות ללא ניצחון והיה זה כבר משחק שישי ש"המיוחד" לא מצליח לצאת עם ידו על העליונה. כעת, לקראת המשחק הכי קל בליגה אולי, מול נועלת הטבלה, נודע כי ישנן צרות נוספות בקרב התרנגולים.

את לונדון מסעירה היום הידיעה לפיה המגן השמאלי דני רוז, שלא נכלל בסגל נגד הצרעות בסוף השבוע בעקבות פציעה, כך לדברי מוריניו, היה כשיר לחלוטין וביום שאחרי המשחק גם הבהיר זאת למנג'ר. השניים התעמתו במהלך אימון יום ראשון ובקבוצה מספרים שהטונים עלו ושהורגש "מתח עצום באוויר". גם שחקנים בקבוצה, כך לפי "דיילי מייל", חשו לא בנוח עם הסיטואציה וטענו שתגובתו של רוז הייתה לא נעימה והובילה לליבוי היצרים ולהחמרת המצב. למרות כל האמור לעיל, במסיבת העיתונאים היום טען מוריניו פעם נוספת שרוז נפגע בחמישי שעבר ולכן לא נכלל בסגל.

ביום שני, כשמצלמות הטלוויזיה הגיעו למתחם באישור, רוז תועד מתאמן כרגיל עם חברים ויהיה מעניין לראות אם ייכלל בסגל. יש לציין שהמגן מושעה ממשחק הגביע בסוף השבוע, כך שלא היו כאן שיקולי רוטציה ומכאן גם עלו דיווחים שרוז לא בתוכניות של מוריניו, בסך הכל חצי שנה לאחר שלא היה בתוכניות של מאוריסיו פוצ'טינו, אולם הוא נשאר בטענה שלא יעזוב לפני סיום חוזהו בקיץ 2021.


רוז (מימין). גם מחוץ לתוכניות של מוריניו? (Justin Setterfield/Getty Images)

מנצ'סטר יונייטד – ברנלי (22:05, ישיר בספורט2)
אמנם השדים האדומים מגיעים למפגש הביתי אחרי הפסד כואב באנפילד ליריבה המושבעת, אבל המנג'ר אולה גונאר סולשיאר, השחקנים ואפילו חלק מהאוהדים נראים די מרוצים מהופעתם ב-2:0 מול ליברפול. אחרי שהיו לקבוצה היחידה שלא הפסידה למייטירדס העונה בליגה (להוציא את ווסטהאם שתארח את ליברפול בשבוע הבא), הם לא היו רחוקים מלהשוות בליברפול ורק עמוק בתוספת הזמן ספגו את השער השני.

במסיבת העיתונאים לקראת ברנלי אמר היום סולשיאר: "מרקוס ראשפורד לא יהיה איתנו בתקופה הקרובה, הווא יזדקק לזמן כדי להתאושש. זו לא פציעה ישנה שחזרה, אלא כאבים שהוא הרגיש לראשונה במשחק הקודם נגד ברנלי (ב-29.12, לפני כשלושה שבועות). זה נהדר שקיבלנו בחזרה את אריק (באיי), דיוגו (דאלוט) ולוק (שואו) וכמובן שזו גם הזדמנות עבור מייסון (גרינווד) לשחק. גם חואן (מאטה) ישחק יותר". עם זאת, לאחר מסיבת העיתונאים נחשף כי הבלם ויקטור לינדלוף הגיע חולה לאימון, שוחרר ממנו וכנראה לא ישחק. 

המנג'ר גם הוסיף על המשחק האחרון באנפילד ועל חלון ההעברות: "הפסדנו לקבוצה פנטסטית ועדיין היינו במשחק עד הבעיטה האחרונה בכדור. אנחנו ממש לא רוצים להיות מאחוריהם בליגה, אבל היו סימנים שאנחנו על המסלול הנכון. על רכש זה לא הזמן לדבר, אבל ברור שאנחנו רוצים לשפר את הסגל".

ברנלי, המדורגת במקום ה-14 עם 27 נקודות במאזנה, תגיע לאולד טראפורד אחרי 1:2 מדהים על לסטר ביום ראשון, ניצחון הליגה הראשון שלה אחרי ארבעה הפסדים.


גרינווד. הזדמנות לככב בשבועות הבאים (Catherine Ivill/Getty Images)

לסטר – ווסטהאם (21:20, ישיר בספורט1)
ג'יימי וארדי לא כבש כבר חמישה משחקים רצופים וביום ראשון האחרון אף החטיא פנדל, לסטר ניצחה רק שניים מששת משחקיה האחרונים בליגה ומחר מצפה לה משחק ביתי מול הפטישים של דייויד מויס, שמאז מונה למנג'ר במסגרת הליגה ניצח רק את משחק הבכורה, שהיה 0:4 מרשים על בורנמות', והקבוצה למעשה נותרה רק במרחק נקודה מהקו האדום.

מנג'ר השועלים ברנדן רוג'רס אישר שייתכן שתבוצע רוטציה קלה לאור העובדה שלסטר תשחק גם בגביע נגד ברטנפורד בשבת ובשלישי הבא תצא לבירמינגהאם לגומלין חצי גמר גביע הליגה נגד אסטון וילה, אולם יהיה מעניין לראות כמה ירצה לזעזע המנג'ר את שחקניו שיצאו מפוקוס מאז משחקי חג המולד, או אם תרצו מאז שנולד ילד לג'יימי וארדי – המשחק האחרון בו כבש היה לפני הלידה. יורי טילמנס שסופסל בהפסד 2:1 בברנלי עשוי לשוב להרכב וכמוהו גם בן צ'ילוול שנעדר מהמפגש האחרון לאחר שאיחר לאימון. בנוסף, ווילפרד אנדידי שב לאימונים ועל פי רוג'רס לא מן הנמנע שישוב לסגל ואף להרכב. מנגד, פליפה אנדרסון יחסר בווסטהאם בעקבות פציעה שתשבית אותו במשך חודש והוא מצטרף לרשימת הפצועים הארוכה, ביניהם השוער לוקאש פביאנסקי, אנדריי ירמולנקו ומיקאיל אנטוניו.


עדיין לא כבש מאז הלידה. וארדי (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי