צפו בתקציר: סרחיו אגוארו עלה מהספסל והעניק לסיטי 0:1 על שפילד

סרחיו אגוארו חוגג
סרחיו אגוארו חוגג | Catherine Ivill/Getty Images

ז'סוס החמיץ פנדל, אבל קון נכנס במקומו וכבש את שער הניצחון בדקה ה-73. אברטון ספגה פעמיים בתוספת הזמן וסיימה ב-2:2 דרמטי נגד ניוקאסל. רדמונד הוביל את סאות'המפטון ל-0:2 על פאלאס, מהפך דרמטי לאסטון וילה

(גודל טקסט)

שישה משחקים התקיימו הערב (שלישי) בפרמיירליג במסגרת המחזור ה-24. במקביל למשחק המרכזי בין צ'לסי לארסנל, מנצ'סטר סיטי גברה על שפילד יונייטד, אברטון השיגה שלוש נקודות חשובות נגד ניוקאסל 

שפילד יונייטד – מנצ'סטר סיטי 1:0
אחרי התיקו המאכזב נגד קריסטל פאלאס, האלופה לא הייתה רחוקה ממעידה נוספת אבל בסופו של דבר השיגה את שלוש הנקודות שמשאירות אותה במקום השני. הקבוצה של כריס וויילדר נותרה במקום השביעי אחרי הפסדה השלישי בחמשת המחזורים האחרונים. גבריאל ז'סוס פספס את ההזדמנות להעלות את התכולים ליתרון כשהחטיא פנדל בדקה ה-36, אבל סרחיו אגוארו עלה במקומו מהספסל בדקה ה-68 ושמונה דקות לאחר מכן כבש מקרוב את שער הניצחון, אחרי שקווין דה בריינה מצא אותו בכדור רוחב נפלא.

אברטון – ניוקאסל 2:2 (לחצו לצפייה בתקציר)
הטופיז עמדו מרחק נגיעה מניצחון יקר, אבל בעטו בדלי בדקות הסיום ויצאו עם נקודה בלבד שמשאירה אותם במקום ה-11. המגפייז, מצדם, לא הצליחו למנף את המומנטום מהניצחון על צ'לסי אך לפחות ניצלו מהפסד ונשארו שלב אחד מתחת לאברטון בטבלה. מויסה קן העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-30, כשכבש את שער הבכורה שלו בפרמיירליג בניסיון הבעיטה ה-20 שלו העונה. האיטלקי בן ה-20 קיבל מסירת הקפצה נפלאה מברנרד והכניע בסיומת טובה את מרטין דובראבקה. תשע דקות מפתיחת המחצית השנייה, לוקה דין מצא את דומיניק קאלברט-לווין במסירת עומק נהדרת, החלוץ לא התבלבל ושלח בשמאל פנימה.

כשנראה היה שזה גמור, התעורר לו הבלם פלוריאן לז'ן, שעלה מהספסל בדקה ה-70. בדקה ה-94, הצרפתי השתלט על ריבאונד ברחבה והתעופף למספרת אדירה שצימקה ל-2:1. שתי דקות לאחר מכן, קרן נוספת הולידה ערבובייה ברחבה והכדור הגיע ללז'ון, שבעט פנימה וקבע 2:2 דרמטי ביותר.

מויסה קן. סוף סוף מצא את הרשת (Alex Livesey/Getty Images)
מויסה קן. סוף סוף כבש, אבל לא יצא עם הניצחון (Alex Livesey/Getty Images)

קריסטל פאלאס – סאות'המפטון 2:0
אחרי המהפך הכואב שספגו מוולבס במחזור שעבר, הקדושים חזרו למסלול החיובי שעליו עלו בחודש האחרון עם ניצחון יקר. בדקה ה-22, ניית'ן רדמונד קיבל מהבלם ג'ק סטיבנס כדור ארוך עם הגב לשער, הסתובב, גבר על שני שחקנים ושיגר את זה לחיבורים. בדקה ה-48 רדמונד הוסיף בישול כשמצא את סטוארט ארמסטרונג לבדו במרכז והקשר, ממרחק של כ-25 מטרים, שיגר בעיטה נהדרת שנעצרה רק ברשת.

רדמונד מקבל את החיבוקים. סאות'המפטון שברה למסלול הניצחונות (Bryn Lennon/Getty Images)
רדמונד מקבל את החיבוקים. סאות'המפטון שברה למסלול הניצחונות (Bryn Lennon/Getty Images)

אסטון וילה – ווטפורד 1:2
איזו דרמה קיבלנו הערב בווילה פארק. הצרעות, שלא הפסידו מעל חודש, הובילו משער של טרוי דיני בדקה ה-38 והיו בדרכם למקום ה-15 ולמרחק של שלוש נקודות מהקו האדום, אלא שהסיום היה אכזרי מבחינתם. השוויון של העולה החדשה הגיע מרגליו של טרוי דיני בדקה ה-68 וחמש דקות בתוך תוספת הזמן, אזרי קונסה נתן לאסטון וילה את הניצחון שהיא כל כך הייתה נואשת לו והציב אותה במקום ה-16, בעוד היריבה מצפון לונדון ירדה למקום הלפני אחרון.

תוצאות נוספת:
אסטון וילה – ווטפורד 1:2
בורנמות' – ברייטון 1:3

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי