קלופ: "נרוץ בלי הפסקה מול וולבס, אף שחקן לא למכירה בינואר"

יורגן קלופ
יורגן קלופ | Justin Setterfield/Getty Images

המנג'ר הגרמני מוכן למשחק אצל הזאבים (חמישי, 21:50 בספורט1): "אם נותנים מולם 50% או 60%, אין שום סיכוי לנצח". חלון ההעברות: "רוב הספסל שלנו בחודש האחרון הורכב מילדים". צ'מברליין: "הזעם שלו טבעי"

קבוצות: ליברפול וולבס
(גודל טקסט)

ליברפול מתכוננת לאחד מהאתגרים הגדולים ביותר שיש לפרמיירליג להציע, וזה לנצח אצל וולבס במגרשה הביתי. מוליכת הטבלה תעלה מחר (חמישי, 21:50 שידור ישיר בספורט1) לכר הדשא באצטדיון "מולינוקס" הביתי, ממנו מספר מצומצם מאוד של קבוצות יצאו עם שלוש נקודות.

"לשחק נגד וולבס זה מאתגר מאוד. יש להם שיטת משחק ברורה שדרושת מאיתנו לעבוד הרבה על המגרש ולרוץ ללא הפסקה" סיפר יורגן קלופ. "זה בסדר, ככה הם משחקים ויש לנו פתרונות בקבוצה, אבל לא בלי עבודה קשה. אם אתה נותן רק 50% או 60% מול וולבס, אז לא יהיה שום סיכוי מולה".

רק ביום ראשון האחרון ה"מרסיסייד" חגגה את הניצחון 0:2 היוקרתי על מנצ'סטר יונייטד באנפילד, ואת העובדה שהפער בצמרת צמח ל-16 נקודות. מלבד השערים הנהדרים וירג'יל ואן דייק ומוחמד סלאח נגד היריבה המושבעת, אירוע לא שגרתי נרשם במשחק כשאלכס אוקסלייד-צ'מברליין זעם על חילופו בדקה ה-66 והראה זאת באופן בולט על הספסל.


צ'מברליין בזמן החילוף. "אולי זה היה מוקדם מדי, אבל הוא לא מתוסכל" (PAUL ELLIS/AFP via Getty Images)

"טבעי ששחקן כדורגל רוצה לשחק 90 דקות במשחק ויכול להיות שהחלפתי אותו מוקדם מדי" הבהיר המאמן לקראת המשחק הקרוב. "ראיתי שהוא צולע קצת על הרגל שלו וכשקשר צולע יש לזה השפעה עצומה על המשחק, במיוחד הגנתית. דיברתי איתו מיד אחרי המשחק ואני יכול להגיד שהוא לא מתוסכל".

שתי הקבוצות נפגשו רק לפני כחודש במסגרת הליגה, אז ליברפול הסתפקה ב-0:1 קטן בביתה, כשסאדיו מאנה כבש את השער המכריע והמשיך את הריצה האדירה של קבוצתו בליגה גם לעשור החדש.

מאז, וולבס הפסידה אצל ווטפרד מהתחתית, סיימה בתיקו נגד ניקאסל וניצחה את סאות'המפטון. בטווח היא הודחה מגביע הליגה לאחר צמד משחקים נגד מנצ'סטר יונייטד, אשר הסתיים ב-0:1 לטובת השדים האדומים, שהתקשו מאוד מול הזאבים.


ניצחון חשוב מול סאות'המפטון. שחקני וולבס חוגגים (Clive Mason/Getty Images)

ליברפול מצידה לא הפסידה משחק אחד העונה בליגה. מחר היא תחסר את נבי קייטה הפצוע, כמו גם את דיאן לוברן וג'יימס מילנר. שחקן נוסף שלא יעמוד לרשות קלופ הוא שרדאן שאקירי, עליו היו מספר שמועות לגבי עזיבה אפשרית בינואר.

"ברוב דצמבר וינואר היו לנו המון ילדים על הספסל – ילדים נהדרים, אבל עדיין ילדים. איך אפשר לחשוב שנמכור שחקן מהסגל שלנו?. זה לא קשור לשאקירי או מישהו אחר. אם קבוצה תבוא ותבקש ממש כמו שצריך, מה שבוודאי לא יקרה, אז אולי זה יקרה. אם היא תהיה ממש נואשת. בכל זאת, אין לנו שום כוונה לעשות זאת" סיכם המאמן.

עוד באותו נושא: יורגן קלופ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי