צפו: טוטנהאם חזרה לנצח, לסטר הביסה את ווסטהאם

שחקני טוטנהאם חוגגים עם דלה עלי
שחקני טוטנהאם חוגגים עם דלה עלי | Naomi Baker/Getty Images

התרנגולים של מוריניו קטעו רצף של ארבעה משחקי ליגה ללא ניצחון וגברו 1:2 על נוריץ'. וארדי נפצע ב-1:4 של השועלים על הקבוצה המאכזבת של דייויד מויס

(גודל טקסט)
המחזור ה-24 של הפרמייר ליג, אשר יצא לדרך אתמול, המשיך גם הערב (רביעי) עם שלושה משחקים מסקרנים. טוטנהאם קטעה את הרצף המאכזב שלה וניצחה את נוריץ', וגם לסטר שבה לנצח אחרי שגברה על ווסטהאם. מחר ליברפול תתארח אצל וולבס במשחק אשר יסגור את המחזור (21:50, ספורט1).
 
 
טוטנהאם – נוריץ' 1:2
ז'וזה מוריניו, שספג בשבועות האחרונים כמות אדירה של ביקורות על היכולת של קבוצתו, שב לנצח אחרי שלא הצליח לעשות זאת בארבעת משחקי הליגה האחרונים. השער הראשון של התרנגולים הגיע בדקה ה-38 בסיומה של התקפה נהדרת: יונג מין סון מצא את סרז' אורייה באגף הימני, המגן העביר כדור רוחב שטוח וחד למרכז הרחבה, שם חיכה דלה עלי שדחק בנגיעה אחת אל הרשת. בדקה ה-70 הגיע השוויון של הקנריות בזכות פנדל מדויק של טימו פוקי, אחרי שראיין ססניון הכשיל ברחבה את מקס ארונס.
 


דלה עלי כובש (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)

הלונדונים חשבו שהם כבר בדרך למשחק נוסף ללא ניצחון, אך החזירו לעצמם את היתרון בדקה ה-80. ג'ובאני לו צ'לסו הכניס כדור עומק לתוך הרחבה, שם חיכה שוב דלה עלי שניסה לבעוט, אך הכדור שלו פגע באחד משחקני ההגנה של האורחת, עלה גבוה ומצא את ראשו של יונג מין סון. הדרום-קוריאני היה מול שער חשוף לחלוטין ולא התקשה לדחוק פנימה את ה-1:2.
 

המארחת עלתה למקום השישי, אך תוכל לרדת מקום אחד במידה שוולבס תפתיע מחר את ליברפול ותימנע מהפסד, אבל עם קצב צבירת הנקודות של המכונה של יורגן קלופ – לא כדאי לזאבים לבנות על זה. מנגד, נוריץ', סוחבת את כל הליגה על הגב כאשר היא נמצאת במקום האחרון עם 17 נקודות בלבד – שש פחות מווטפורד, בורנמות' ו-ווסטהאם שממוקמות מעליה.


ז'וזה מוריניו (ADRIAN DENNIS/AFP via Getty Images)

לסטר – ווסטהאם 1:4 (לצפייה בתקציר לחצו כאן)
אחרי שני הפסדים רצופים בליגה (לסאות'המפטון וברנלי), השועלים מהמקום השלישי חזרו לנצח – ועשו את זה בסטייל, כשהם מציגים יכולת מרשימה ושערים יפים. הכל החל בדקה ה-24, כשהארווי בארנס הכניס כדור עומק נהדר לתוך הרחבה לריקרדו פריירה, עשה תנועה למרכז וקיבל מהמגן הימני כדור רוחב נהדר. לבארנס נשאר רק לגלגל מקרוב את ה-0:1. ברנדן רוג'רס נאלץ להתמודד עם פציעות של נמפאליס מנדי וג'יימי וארדי, שהוחלפו במהלך החצי הראשון ועל חשבונם נכנסו ווילפריד אנדידי וקלצ'י איהנאצ'ו.

וארדי, מלך שערי הליגה (17 כיבושים), נפגע בשריר הירך האחורי בימים הקרובים תתברר חומרת פציעתו. החלוץ שכב מספר דקות על הדשא בזמן שאנשי הצוות של לסטר נראו מודאגים, וגם בנבחרת באנגליה התחילו לחשוש – כמובן בגלל הפציעה הלא פשוטה ממנה סובל חלוץ הנבחרת, הארי קיין.


ג'יימי וארדי מקבל טיפול (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

השני של המארחת הגיע רגע לפני הירידה למחצית, עמוק בתוך תוספת הזמן, בדקה ה-45+5. בשער הראשון היה זה פריירה שבישל לבארנס? אז בשער השני הקשר גמל לפורטוגלי הנפלא, כאשר חדר מהאגף השמאלי אל הרחבה והוציא כדור רוחב פשוט פנטסטי לפריירה. המגן הימני סיפק בעיטה חזקה בנגיעה אחת אל הרשת והוריד את הקבוצות להפסקה ביתרון מבטיח.

עם זאת, דיוויד מויס ביצע שני חילופים עם פתיחת החצי השני, שינה מערך והצליח להחזיר את ווסטהאם למשחק. האורחת זכתה לפנדל אחרי הכשלה של אנדידי על מיקייל אנטוניו ברחבה. את כדור העונשין בעט למרכז השער מארק נובל, בזמן שקספר שמייכל זינק ימינה, והתוצאה צומקה ל-2:1. הפטישים לחצו והמשחק הפך להרבה יותר שקול אחרי שהחצי הראשון היה שייך כל כולו למארחת, אך לא הצליחו להשיג את השוויון.


ריקרדו פריירה חוגג (OLI SCARFF/AFP via Getty Images)

בשליש האחרון של המשחק לסטר שוב השתלטה לחלוטין על הנעשה על הדשא, ובדקה ה-81 פנדל מדויק של איוזה פרס אחרי הכשלה על איהנאצ'ו העלה אותה ל-1:3. השחקן השלים צמד בדקה ה-88 וקבע את תוצאת המשחק עם בעיטה נהדרת ברגל שמאל לפינה הרחוקה ולרשת. שער נהדר לחלוץ.

עבור ווסטהאם היה זה משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון והיא מסובכת בתחתית, כאשר היא ממוקמת במקום ה-17 עם 23 נקודות – מספר נקודות זהה לזה של ווטפורד ובורנמות', אשר נמצאות מתחת לקו האדום וממוקמות מתחת לפטישים רק בגלל הפרש שערים פחות טוב. לסטר השלישית צמצמה את הפער ממנצ'סטר סיטי השנייה לשלוש נקודות והגדילה את ההפרש מצ'לסי הרביעית לשמונה נקודות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי