פנויים להצעות: שחקני הפרמיירליג שמסיימים חוזה בקיץ

וויליאן, דויד סילבה, כריסטיאן אריקסן
וויליאן, דויד סילבה, כריסטיאן אריקסן | Getty Images

החל מחודש ינואר, כל שחקן שמסיים את חוזהו בתום העונה רשאי לחתום בקבוצה אחרת ולהצטרף אליה בקיץ בחינם. כל המציאות של הליגה האנגלית בפנים, וגם: הנציג הישראלי

(גודל טקסט)

רכש טוב צריך לספק תוצאות על כר הדשא, אך רכישה טובה היא גם עסקה שמשתלמת למועדון. בעידן בו משולמים סכומי עתק עבור כדורגלנים, מרשים לראות קבוצות מתוכננות אשר מחתימות מראש שחקנים שמסיימים חוזה ומצרפות אותם בחינם. כידוע, חצי שנה לפני מועד פקיעת חוזה של שחקן – הוא רשאי לנהל משא ומתן עם כל קבוצה שירצה ולהצטרף אליה ללא דמי העברה בעת סיום החוזה.

יובנטוס מתמחה בהחתמות מסוג זה, כאשר הגברת הזקנה צירפה בשנים האחרונות בחינם שחקנים דוגמת ארון ראמזי מארסנל, אדריאן ראביו מפאריס סן ז'רמן, אמרה צ'אן מליברפול, סמי חדירה מריאל מדריד, דני אלבס מברצלונה ובעבר הטיפה יותר רחוק גם את קינגסלי קומאן מבאיירן מינכן, פול פוגבה ממנצ'סטר יונייטד ואנדראה פירלו ממילאן. כעת ספורט1 עושה לכם סדר בכל שחקני הפרמיירליג המסקרנים אשר מסיימים את חוזיהם בסיום העונה ועתידים למצוא עצמם בקבוצה חדשה בקרוב. אז את מי הייתם לוקחים לקבוצה שלכם?


פוגבה. יובנטוס "גנבה" אותו ליונייטד בחינם ואחרי כמה שנים מכרה לה אותו תמורת 105 מיליון יורו (Ian MacNicol/Getty Images)

השחקנים הבולטים ביותר בליגה שיכולים לנהל כבר עכשיו מו"מ עם קבוצות אחרות הם אוליבייה ז'ירו, ווילאן ופדרו מצ'לסי, אדם ללאנה מליברפול, פרננדיניו, קלאודיו בראבו ודויד סילבה ממנצ'סטר סיטי, נמניה מאטיץ' ממנצ'סטר יונייטד ומטוטנהאם יאן ורטונגן וכמובן כריסטיאן אריקסן.

חלקם יעזבו (כמו דויד סילבה, שיסיים את הקדנציה בסיטי אחרי 10 עונות), חלקם עשויים לחתום על חוזים חדשים (יונייטד תציע למאטיץ' על פי הדיווחים) וחלקם עשויים להימכר עוד בחלון ההעברות הנוכחי כדי שקבוצתם תצליח בכל זאת להרוויח עליהם מעט כסף, דוגמת אריקסן וז'ירו.

אל רשימת הכוכבים הזו מצטרפים גם כישרונות צעירים דוגמת טימותי פוסו מנסה מיונייטד ושחקנים מדרג נמוך יותר כמו ראיין פרייסר (כוכבה של בורנמות'), ג'ו הארט וארון לנון מברנלי, אנדי קארול מניוקאסל ופאבלו סבאלטה מווסטהאם. ויש גם נציג ישראלי ברשימה – בירם כיאל, שצפוי לעזוב בסיום העונה את ברייטון. האם נראה את הקשר עושה קאמבק לליגת העל? ימים יגידו.


כיאל במדי ברייטון. צפוי לעזוב את השחפים בסיום העונה (DANIEL LEAL-OLIVAS/AFP via Getty Images)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי